כתבה על האלבום החדש

מה?? אז האלבום יוצא רק מחר???????????????????

אוה מיי גוד! ובקיצור, האלבום לא באמת יצא. רק בטוואר רקורד בת"א הוא יצא....... אוקיייייייייי עוד לא קראתי את כל הכתבה אז אני לא אגיב עליה, אבל רק לפי האבסטרקט הלאבום יוצא לחנויות רק מחר.
 

TEENAGER1

New member
זה פשוט מוזר לאללה

בכל מקום שראיתי היה כתוב שהאלבום יוצא מחר. היום בדקתי בכל חנות אפשרית בירושלים, ולא היה, מה שלכאורה מוכיח את זה, אבל לטאוור בת"א ולעוד מקומות זה כן הגיע. חוץ מזה שהיום ניקצתי למוכר בתו השמיני ממש (הם רגילים אליי
) והוא פתח איזה קלסר שהיה לו שם עם כל המידע על אלבומים שאמורים לצאת, והיה כתוב שם על האלבום של בעז "1.1.08 בחנויות"! ואז הוא גם התקשר לסוכן של NMC או משהו, ואמר לו "תשמע, אנשים פה רוצים את בעז בנאי, למה אין לנו את בעז בנאי?"
והתשובה הייתה שזה יגיע כנראה מחר... מה שלא מנחם במיוחד כי מחר אין לי זמן לנסוע וגם ביום ראשון לא, אז כנראה שזה יהיה רק ביום שני וגם אז לא בטוח.. טוב, אני אסכם שוב ב-חיכיתי עד עכשיו, קטן עליי עוד כמה ימים...
 

TEENAGER1

New member
קשה להאמין, אבל בדקתי אפילו בטאוור../images/Emo122.gif../images/Emo6.gif

 

אושRתי

New member
ככה זה בירושלים ../images/Emo122.gif

לא רק אצל בעז גם אצל אמנים אחרים, תמיד יגיע לתל אביב ראשון ולירושלים יקח שבוע..
 
וואלה? אז זה לא משהו אישי נגד בעז? ../images/Emo6.gif

ולא רק לירושלים זה לוקח שבוע, לכל מקום שהוא לא ת"א זה לוקח שבוע בערך
 
נדפק לי כבר המוח! ../images/Emo46.gif

אפשר להסתנכרן? משהו? למה יש את האלבום בטאוור בת"א מיום שלישי? רק שם יש אותו? הבנתי שגם בחיפה מישהו כבר קנה אותו, לא? והמון מקומות ששאלתי אמרו לי שהוא יצא כבר ביום שלישי רק לא הגיע אליהם.. אני ממש לא יודעת מה נסגר אבל זה מתחיל להטריד!
(אגב, תודה, לא התכוונתי להוציא עלייך את התסכול שלי
)
 

TEENAGER1

New member
תודה!../images/Emo13.gif

כרגע המחשב שלי מתעקש לתקוע את הוידיאו כל 20 שניות, אבל עובדים על זה
 
מגיע לי קרדיט על זה!!!

אני הראשונה שאמרה את זה
הייתה לפני כמה חודשים כתבה שהכותרת שלה הייתה "יש איזשהו עניין עם השם" והתגובה שלי הייתה "תודו שאכן בעז זה שם נורא מיוחד"
זה אפילו נמצא כאן בקישורים..
 
למעלה