כתבה על אגם!!! http://www.eonline.co.il/content.asp?id=22465&sid=75
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 26/8/05 #5 הבביאו אבל תנקיו מוררני../images/Emo9.gif../images/Emo110.gif