כתבה מעניינת במוסף

5th color

New member
כתבה מעניינת במוסף

הכלכלי של עיתון "הארץ" (מדור פרסום ושיווק, עמוד ג9 ) מאת איילה צורף. ציטוט קל מתוך הכתבה "השראה או העתקה? שאלה זו עולה מדי פעם לנוכח הדמיון בין מסעות פרסום מקומיים למסעות פרסום בינלאומיים. הסמליל (לוגו) של המותג החדש לצעירים של פלאפון Esc (אסקייפ), שמלווה מסע פרסום נרחב אשר הכין משרד מקאן קשר בראל, דומה להפליא לסמליל של sfr , המפעילה הסלולרית השנייה בגודלה בצרפת, אחרי אורנג'."... מצטער על איכות הסריקה
 

graphics

New member
באותו העניין

מישהו יודע איך ניתן להשיג חומר על קמפיינים אחרים שדומים מאד לכאלה שנעשו בחו"ל?
 

5th color

New member
גם הקמפיין

עם אייל ברקוביץ (אני חושב שזה היה מילקי) היה זהה מאוד לקמפיין גרמני שפירסם מעדן חלב בעזרתו של שחקן כדורגל ידוע, אשר גם עליו נפלו מעדני חלב מהמקרר.
 

oren*

New member
גם לוגו "לאומי" מועתק מבנק בקוריאה

התמונה המצורפת צולמה על ידי חבר, הוא אמר לי בזמנו גם את שם הבנק אבל שכחתי (משהו עם WILLOW).
 

graphics

New member
אלו בדיוק הדברים שאני מחפש

אני מנסה למצוא את קווי הדמיון בין הקמפיינים כדי לבחון את ההשפעה של עיצוב מחו"ל, לאו דווקא בקטע של העתקות. אם למישהו יש עוד דוגמאות שכאלה, אשמח לראות. וכן, אני יודע שזה ברור שיש השפעה... תודה רבה!
 

oren*

New member
../images/Emo26.gif אתר האינטרנט של הבנק

קוראים לו WOORI, והדמיון ללאומי בא לידי ביטוי לא רק בלוגו אלא גם בשפה הווז'ואלית של התמונות. מעניין אם מישהו בצוות שפיתח את התדמית החדשה הכיר את הבנק הזה.
 

jethro1

New member
התדמית החדשה של בנק לאומי

נבנתה על ידי צוות בריטי. הדימיון בין שתי התדמיות מדהים. נראה יותר מסביר שהם עשו את שתיהן.
 

oren*

New member
ומהחודש האחרון - הראל ושומרי משקל

קבוצות הביטוח שילוח וסהר ציון התאחדו לחברת ביטוח אחת - "הראל", ויצאו במסע פרסום רחב היקף להצגת הלוגו החדש שלהם בצבעי ירוק-צהוב-כחול. ואתמול, חברת "שומרי משקל" הכריזה גם היא על החלפת הלוגו שלה, וגם היא כמו "הראל" בחרה בצבעי ירוק-צהוב-כחול.
כמה מקורי
 

matty

New member
והלוגו בול דומה ל

ללוגו של brainy brawn שעוצב ע"י שרון רהב לפני כמה שנים
 

oren*

New member
והלוגו הזה דומה מאוד ללוגו של

סמסונייט (אחת החברות הוותיקות והמובילות בייצור מזוודות ותיקים). אני לא יודע עד כמה אפשר לחדש בעבודה עם ספירלות וקשתות - אבל בחירת הצבעים תמוהה בעיני (לא ניתן להגדיר את זה כ"מקריות").
 
למעלה