כתבה מעניינת במוסף
הכלכלי של עיתון "הארץ" (מדור פרסום ושיווק, עמוד ג9 ) מאת איילה צורף. ציטוט קל מתוך הכתבה "השראה או העתקה? שאלה זו עולה מדי פעם לנוכח הדמיון בין מסעות פרסום מקומיים למסעות פרסום בינלאומיים. הסמליל (לוגו) של המותג החדש לצעירים של פלאפון Esc (אסקייפ), שמלווה מסע פרסום נרחב אשר הכין משרד מקאן קשר בראל, דומה להפליא לסמליל של sfr , המפעילה הסלולרית השנייה בגודלה בצרפת, אחרי אורנג'."... מצטער על איכות הסריקה
הכלכלי של עיתון "הארץ" (מדור פרסום ושיווק, עמוד ג9 ) מאת איילה צורף. ציטוט קל מתוך הכתבה "השראה או העתקה? שאלה זו עולה מדי פעם לנוכח הדמיון בין מסעות פרסום מקומיים למסעות פרסום בינלאומיים. הסמליל (לוגו) של המותג החדש לצעירים של פלאפון Esc (אסקייפ), שמלווה מסע פרסום נרחב אשר הכין משרד מקאן קשר בראל, דומה להפליא לסמליל של sfr , המפעילה הסלולרית השנייה בגודלה בצרפת, אחרי אורנג'."... מצטער על איכות הסריקה