אם זה בכלל היה ברצינות
אז ברור לך שאין סיכוי קצת נתונים - קו הראשונים זה אחד הקווים הפרברים הדלילים ביותר (אל תשכח שלקו הזה יש אחרי לוד תחנה אחת, לכל השאר יש לפחות 3 רחוקות הרבה יותר) - ההחלפה מאוד מאוד לא נוחה, במיוחד בשעות הבוקר שמשמעות הדבר היא רכבת המשך שמאחרת והיא אחת הצפופות ביותר שיש. - אם לא היה מדובר במשהו כמו 30 נוסעים גג, לא היה אפשר לדחוף אותם לרכבת אחרת. אין סיכוי נגיד שהיו עושים סידור כזה עם קו שיש על הרכבת שמסתיימת בלוד 200 אנשים, ובוודאי שלא 500. מה שאתה אומר זה בגדול שתגיע רכבת משדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה ורחובות (ואולי גם נתיבות ואופקים), והנוסעים מכל הערים האלה "יצטרפו" לרכבת מבאר שבע למשל. במילים פשוטות - אין שום סיכוי בעולם שדבר כזה קורה. גם ה-30 נוסעים של ראשון זה בעייתי לדחוף היום לרכבת ממוצעת בלוד.
אם זה בכלל היה ברצינותהתכוונתי כמובן לקווים בסגנון השאטל
של ראשון.
אז ברור לך שאין סיכוי קצת נתונים - קו הראשונים זה אחד הקווים הפרברים הדלילים ביותר (אל תשכח שלקו הזה יש אחרי לוד תחנה אחת, לכל השאר יש לפחות 3 רחוקות הרבה יותר) - ההחלפה מאוד מאוד לא נוחה, במיוחד בשעות הבוקר שמשמעות הדבר היא רכבת המשך שמאחרת והיא אחת הצפופות ביותר שיש. - אם לא היה מדובר במשהו כמו 30 נוסעים גג, לא היה אפשר לדחוף אותם לרכבת אחרת. אין סיכוי נגיד שהיו עושים סידור כזה עם קו שיש על הרכבת שמסתיימת בלוד 200 אנשים, ובוודאי שלא 500. מה שאתה אומר זה בגדול שתגיע רכבת משדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה ורחובות (ואולי גם נתיבות ואופקים), והנוסעים מכל הערים האלה "יצטרפו" לרכבת מבאר שבע למשל. במילים פשוטות - אין שום סיכוי בעולם שדבר כזה קורה. גם ה-30 נוסעים של ראשון זה בעייתי לדחוף היום לרכבת ממוצעת בלוד.