כתבה מהעיתון

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
תשמע אי אפשר להאשים אותם...

אוטובוס חדש בשם Mars... אהבתי!
תשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
 
בתמונה אוטובוס של החברה

תשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
בתמונה אוטובוס של החברה
המזרח ירושלמית שעובד על קווי בית לחם
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo13.gif יש בזה משהו

תשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
יש בזה משהו
 
בכל מקרה יש להם הצתה מאוחרת

תשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
בכל מקרה יש להם הצתה מאוחרת
ההשקה של האוטובוס הזה הייתה לפני חודשיים.
 
אין לחברה המזרח ירושלמית שום בעיה

שימו לב מי קונה מארסים..מזרח
ירושלים.אני בזמנו הייתי בטוח שהם לא קונים ישראלי חדש מטעמי עיקרון.
אין לחברה המזרח ירושלמית שום בעיה
אם תוצרת ישראלית. הוכח כבר בעבר שהמארס וגם הברק מצוינים להפעלת תח"צ ואין שום סיבה לא לקנות אותם. כיום מרבית הצי של המזרח ירושלמים (הספרינטרים) מורכב בארץ ע"י ליטו גרופ ומזגנית. יש להם גם מס' טמסות שעובדים על קוים 75 ו 76
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה