אוטובוס חדש בשם Mars... אהבתי!כתבה מהעיתון
תשמע אי אפשר להאשים אותם...אוטובוס חדש בשם Mars... אהבתי!
בתמונה אוטובוס של החברהתשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
תשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
בכל מקרה יש להם הצתה מאוחרתתשמע אי אפשר להאשים אותם...
הם ניזונים ממידע שמשחררים להם הדוברים של החברות, הם הרי לא יגידו שהמרכב בן כמה שנים והשלדה כבר כמעט שנתיים בשוק.. ורק השילוב בניהם חדש כי זה לא ירגש אף אחד, אז הם אומרים הכל חדש!
בקטנהבכל מקרה יש להם הצתה מאוחרת
ההשקה של האוטובוס הזה הייתה לפני חודשיים.
לא ממש לא, פשוט על כל שאר הקשקושיםבקטנה
כל שאר הכתבה קשקוש וזה מה ששבר אותך?
טובלא ממש לא, פשוט על כל שאר הקשקושים
כבר כתבו, נראה לי מיותר להוסיף.
רגע...טוב
אל תיקח אותי קשה, אני התלוצצתי.
שימו לב מי קונה מארסים..מזרחטוב
אל תיקח אותי קשה, אני התלוצצתי.
ארסים קונים מארסיםשימו לב מי קונה מארסים..מזרח
ירושלים.אני בזמנו הייתי בטוח שהם לא קונים ישראלי חדש מטעמי עיקרון.
אין לחברה המזרח ירושלמית שום בעיהשימו לב מי קונה מארסים..מזרח
ירושלים.אני בזמנו הייתי בטוח שהם לא קונים ישראלי חדש מטעמי עיקרון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.