כשרות בעוגות
היי בנות, קודם כל רציתי להגיד שיש פה אחלה פורום ואני לומדת ממנו המון!
יש לי שאלה קצת שונה. אני ממש בתחילת דרכי עם בצק סוכר אבל אני מתכננת ומקווה לפתוח בקרוב עסק שבו אמכור עוגות.
אז היום בעצם חשבתי שאם יזמינו ממני עוגה לחתונה/בר מצווה/ ברית לאולם אירועים אני לא יכולה להכניס את העוגה כי אין לי תעודת כשרות או כשרות בכלל.
או אם מישהו דתי ישאל אם העוגה כשרה- אז לא, היא לא. (חילונית גמורה)
אז בעצם יש לי כמה שאלות- האם יש לכן תעודת כשרות ואם כן איך השגתן אותה? אתן עושות את העוגות בבית או במקום משלכן כמו סטודיו או חנות?
סליחה על החפירה ותודה מראש
היי בנות, קודם כל רציתי להגיד שיש פה אחלה פורום ואני לומדת ממנו המון!
יש לי שאלה קצת שונה. אני ממש בתחילת דרכי עם בצק סוכר אבל אני מתכננת ומקווה לפתוח בקרוב עסק שבו אמכור עוגות.
אז היום בעצם חשבתי שאם יזמינו ממני עוגה לחתונה/בר מצווה/ ברית לאולם אירועים אני לא יכולה להכניס את העוגה כי אין לי תעודת כשרות או כשרות בכלל.
או אם מישהו דתי ישאל אם העוגה כשרה- אז לא, היא לא. (חילונית גמורה)
אז בעצם יש לי כמה שאלות- האם יש לכן תעודת כשרות ואם כן איך השגתן אותה? אתן עושות את העוגות בבית או במקום משלכן כמו סטודיו או חנות?
סליחה על החפירה ותודה מראש