כשרות בגבעתיים

shlomits

New member
כשרות בגבעתיים

ביום חמישי הבעל"ט הזמתי לי ולבחור כרטיסים למופע ג'ז בתיאטרון גבעתיים (יש פסטיבל ג'אז שנראה די שווה- מומלץ לחובבים)ועכשיו אני מחפשת מקום נחמד לחטוף בו משהו קל לפני המופע- בית קפה או מסעדה כשרים באיזור התיאטרון, אם יש חיה כזו. לחלופין, אנחנו מוכנים להסתפק בפאב נחמד גם אם הוא לא כשר (אבל לא נראה לי שיש פאבים בגבעתיים)...מישהו מכיר משהו מתאים?
 

גידי42

New member
פאב בגבעתיים?

אצלנו הרמזורים מתחילים להבהב ב2000 . לכו לדיקסי, זה אמנם מוניציפלית שייך לת"א אבל מרחק 2 דקות נסיעה מהתיאטרון. ובגבעתיים הדבר הטוב היחיד שיש לעשות זה לישון!
 

Giggle Loop

New member
יש !!!!

בית קפה שהזכרתי מס' פעמים בפורום : "קפה ויצמן" ממוקם על רחוב ויצמן בעיר (לדעתי משהו כמו 5 דקות נסיעה מהתיאטרון). אני לא זוכרת אם הוא כשר או לא. תחפשי את המספר טלפון ב 144 ותשאלי אותם. יש להם קפה ואוכל מצויין. תפריט סטנדרטי של בית קפה: מרקים, מאפים, סלטים, בשר וכו' ... אבל ה + שלהם הוא שכל האוכל מוכן במקום בעת ההזמנה, מה שאולי מאריך קצת את זמן ההמתנה אבל שווה כל רגע !
 

oreo

New member
לפי מה שאני יודעת

קפה ויצמן לא כשר. האמת שאני לא יודעת איפה נמצא תיאטרון גבעתיים אבל ברחוב שנקין יש בית קפה חביב בשם ויולה שלדעתי הוא חלבי בלבד.
 

liti

New member
תיאטרון גבעתיים ../images/Emo26.gif

מי ששכח, מובטחת לחברי הפורום הנחה בקניית כרטיסים! מי שמעוניין שישלח לי מסר ואני אעביר את זה הלאה לוונוס מגבעתיים!
 

omer_sik

New member
בכניסה לתאטרון יש בית קפה וכן..

בגב הבניין, צמוד לסופרפארם נפתח לפני חודש וחצי לערך בית קפה בשם טאטי, כמו כן יש בית קפה בשם "וואי קפה" (Y קפה) אם אני לא טועה על הכיכר ברמב"ם, וכן בית קפה גדול ברחוב כצנלסון. אני לא יודע האם הם כשרים. כנראה שיש חיים בגבעתיים...
 

ליאן.

New member
בפרוספקט של פסטיבל הג'אז

שקיבלנו מוונוס מגבעתיים (שבכלל גרה בת"א, לא?
), מוזכר קפה טאטי שנמצא שתי דקות הליכה מתאטרון גבעתיים. רחבת הסופרפארם, דרך השלום 53. א'-ה' 8:00-01:00 03-7315880 לא ידוע לי אם המקום כשר או איכותי מכיוון שלא ביקרתי בו מעולם..
 
למעלה