כשהרכבת פוגשת את המשטרה.

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
כשהרכבת פוגשת את המשטרה.

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
 

אדיה

New member
תודה על הקישור!

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
תודה על הקישור!
 
BRENDAN: באיזה תאריך יצא

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
BRENDAN: באיזה תאריך יצא
הגליון ?
 

alantan

New member
הנה קיבלתי את התשובה אותה חיפשתי:

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
הנה קיבלתי את התשובה אותה חיפשתי:
משקל קטר - כ-90 עד 100 טונות, כשליש מהמשקל הכולל של הרכבת, 300 עד 350 טונות (רכבת "רגילה" של 8 עד 10 קרונות). כלומר, אם מוסיפים קטר נוסף, מדובר בהעלאת המשקל ב-25 עד 33 אחוזים, שצריכה לגרום לעלייה דרמטית בצריכת האנרגיה של הקטר המושך.
 
משקל ברכבות 'ראש-זנב'

הנה קיבלתי את התשובה אותה חיפשתי:
משקל קטר - כ-90 עד 100 טונות, כשליש מהמשקל הכולל של הרכבת, 300 עד 350 טונות (רכבת "רגילה" של 8 עד 10 קרונות). כלומר, אם מוסיפים קטר נוסף, מדובר בהעלאת המשקל ב-25 עד 33 אחוזים, שצריכה לגרום לעלייה דרמטית בצריכת האנרגיה של הקטר המושך.
משקל ברכבות 'ראש-זנב'
כדאי להבהיר שרכבות 'ראש-זנב' של רכבת ישראל כוללות בד"כ קטר G12 בכל קצה ושלושה עד חמישה קרונות ישנים בלבד (מתוכם קרון 'חצי כח' שהוא כמובן כבד יותר). קטרי G12 הפ פחות כבדים מקטרי JT42BW (קצת פחות מ-80 טון לעומת כ-90 טון) אני לא בטוח שרכבת ישראל כל-כך מוטרדת מהדלק ש-'מבוזבז' בהפעלת מערכים כאלו (דרך אגב, לדעתי מבוזבז יותר דלק בקטר שנמצא בהילוך רק באחורי הרכבת כל הנסיעה) - כנראה שבראייתם זה יותר יעיל מאשר להתמודד עם העלות התפעולית של חיוג הרכבת בתחנות חוף הכרמל וקריית מוצקין.
 
ברנדן, מהיכן באינטרנט זה לקוח?

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
ברנדן, מהיכן באינטרנט זה לקוח?
(אם זה באמת לקוח מהאינטרנט)
 

Brendan

New member
המכרזים להפעלת 150 קווים

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
המכרזים להפעלת 150 קווים
9 קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרזים להפעלת 150 קווים תשע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרזים להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית נוספים בכל רחבי הארץ. המכרזים שפורסמו כוללים 6 אשכולות של קווים עירוניים, אזוריים ובינעירוניים בבאר שבע, פתח תקוה, ראש העין, אשקלון, בית שאן, מודיעין ואלעד. קווים אלה המהווים כ- 15% מנפח הפעילות של התחבורה הציבורית בארץ הופעלו עד כה על ידי קואופרטיב "אגד", חברת "דן", "החברה העירונית באר שבע", חברת "הורן את לייבוביץ" וחברת "מרגלית". לפני כשבועיים נסגר המכרז המוקדם (P.Q) להפעלת קווי תחבורה ציבורית, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. הקבוצות שמתמודדות על המכרזים הן: חברת "מרגלית", מסיעי שאשא, חברת "ז'ק יולזרי", קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", קבוצת "נהור נתיבי תחבורה", "תור בוס", "מכשירי תנועה ו"אתגל-אחזקות", חברת בת של "אגד", "אגד תחבורה ציבורית", "ישראבוס תחבורה", "קונקס" ו"סופרבוס". מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי בתוך חודש יקבעו המועמדות הכשירות להתמודדות על האשכולות הבאים: אשכול קווי מודיעין, אשכול קווי אשקלון, אשכול קווי באר שבע, אשכול קווי פתח תקוה, אשכול קווי עפולה-נצרת-בית שאן ואשכול אלעד. במהלך שנת 2003 יפורסמו מכרזים נוספים לאשכולות אשקלון, פתח תקוה, עפולה-נצרת בית שאן ואלעד ובמהלך 2004 יפורסמו מכרזים נוספים לאשכולות באר שבע ומודיעין. עד כה הוצאו לתחרות יותר מ-200 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו על ידי "אגד" ו"דן" בצפת, חדרה, נתניה, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע, תל אביב, מודיעין עלית ובקעת אונו. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 
גם הקוים של ביתר תור לאלעד מופרטים?

המכרזים להפעלת 150 קווים
9 קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרזים להפעלת 150 קווים תשע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדות על המכרזים להפעלת 150 קווי תחבורה ציבורית נוספים בכל רחבי הארץ. המכרזים שפורסמו כוללים 6 אשכולות של קווים עירוניים, אזוריים ובינעירוניים בבאר שבע, פתח תקוה, ראש העין, אשקלון, בית שאן, מודיעין ואלעד. קווים אלה המהווים כ- 15% מנפח הפעילות של התחבורה הציבורית בארץ הופעלו עד כה על ידי קואופרטיב "אגד", חברת "דן", "החברה העירונית באר שבע", חברת "הורן את לייבוביץ" וחברת "מרגלית". לפני כשבועיים נסגר המכרז המוקדם (P.Q) להפעלת קווי תחבורה ציבורית, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. הקבוצות שמתמודדות על המכרזים הן: חברת "מרגלית", מסיעי שאשא, חברת "ז'ק יולזרי", קבוצה הכוללת את חברת המכוניות "מאיר" וחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", קבוצת "נהור נתיבי תחבורה", "תור בוס", "מכשירי תנועה ו"אתגל-אחזקות", חברת בת של "אגד", "אגד תחבורה ציבורית", "ישראבוס תחבורה", "קונקס" ו"סופרבוס". מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי בתוך חודש יקבעו המועמדות הכשירות להתמודדות על האשכולות הבאים: אשכול קווי מודיעין, אשכול קווי אשקלון, אשכול קווי באר שבע, אשכול קווי פתח תקוה, אשכול קווי עפולה-נצרת-בית שאן ואשכול אלעד. במהלך שנת 2003 יפורסמו מכרזים נוספים לאשכולות אשקלון, פתח תקוה, עפולה-נצרת בית שאן ואלעד ובמהלך 2004 יפורסמו מכרזים נוספים לאשכולות באר שבע ומודיעין. עד כה הוצאו לתחרות יותר מ-200 קווי תחבורה ציבורית שהופעלו על ידי "אגד" ו"דן" בצפת, חדרה, נתניה, נהריה, רמלה, לוד, באר שבע, תל אביב, מודיעין עלית ובקעת אונו. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
גם הקוים של ביתר תור לאלעד מופרטים?
 

Brendan

New member
נהג המונית "זרק" נוסע מהמונית

כשהרכבת פוגשת את המשטרה.
איך נוסעת הרכבת, לאן ובאיזה מהירות?
מה קורה שמתרחשת תאונת דרכים ומדוע מעדיפים אנשים לשים קץ לחייהם דווקא על מסילות הרכבת?
בתוך כמה זמן ניתן להיות נהג קטר ומדוע הפכו תאי השירותים למבוקשים ביותר? רכבת ומשטרה על קצה המזלג כתבתו של רב פקד רון שיוביץ מקור: "מראות המשטרה" גליון מספר 193 © State of Israel 2003. All Rights Reserved
נהג המונית "זרק" נוסע מהמונית
ונקנס ב- 5000 שקל בית משפט השלום בתל אביב גזר קנס של 5000 שקלים על נהג מונית מחולון שסרב לבקשתו של נוסע להפעיל מונה והורה לו לרדת מהמונית. שופט בית משפט השלום בתל אביב, ישראל ויטלסון חייב את נהג המונית לפצות את הנוסע באופן אישי בסך 500 שקלים נוספים ופסל אותו מלהחזיק ברשיון נהיגה לתקופה של 6 חודשים על תנאי למשך שלוש שנים. השופט ויטלסון גם חייב את נהג המונית לחתום על התחייבות נוספת בסך 10 אלפים שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה במשך 3 שנים. מהכרעת הדין עולה כי נהג המונית הסיע בנסיעה מיוחדת ("ספיישל") את הנוסע משדה התעופה בן גוריון לרמת גן. לפני תחילת הנסיעה פנה הנוסע לתחנת המוניות בשדה התעופה וביקש להזמין מונית שבה הנהג לא מעשן. נהג המונית לא הפעיל מונה במהלך הנסיעה ומיד בתחילתה פנה אל הנוסע ותבע לדעת מדוע ביקש להזמין נהג מונית שלא מעשן והוסיף כי "נוסעים מכתיבים לו כיצד לחיות". לבקשת הנוסע כי יפעיל את המונה התפרץ נהג המונית בצעקות כי "הנוסעים מקפחים את פרנסתו" וסרב להמשיך ולהסיע את הנוסע ליעד שביקש. נהג המונית עצר את המונית כ- 300 מטר מתחנת המוצא, הוציא את המזוודה של הנוסע מתא המטען וציווה עליו לצאת מהמונית. מהכרעת הדין מתברר עוד כי נהג המונית אף התנפל על הנוסע, חטף מידו את כרטיס הנסיעה וקרע אותו. הנוסע נאלץ לחזור ברגל כ- 300 מטרים כאשר הוא נושא את מזוודתו לתחנת המוניות בשדה התעופה. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה ציין כי בעקבות ריבוי מקרים בהם נהגי מוניות מסרבים להפעיל מונה החליט משרד התחבורה לאחרונה להחמיר עם נהגי המוניות ולתבוע גם פיצוי אישי למתלוננים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

ארזS

New member
זה מה שנהג המונית אמר ?

נהג המונית "זרק" נוסע מהמונית
ונקנס ב- 5000 שקל בית משפט השלום בתל אביב גזר קנס של 5000 שקלים על נהג מונית מחולון שסרב לבקשתו של נוסע להפעיל מונה והורה לו לרדת מהמונית. שופט בית משפט השלום בתל אביב, ישראל ויטלסון חייב את נהג המונית לפצות את הנוסע באופן אישי בסך 500 שקלים נוספים ופסל אותו מלהחזיק ברשיון נהיגה לתקופה של 6 חודשים על תנאי למשך שלוש שנים. השופט ויטלסון גם חייב את נהג המונית לחתום על התחייבות נוספת בסך 10 אלפים שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה במשך 3 שנים. מהכרעת הדין עולה כי נהג המונית הסיע בנסיעה מיוחדת ("ספיישל") את הנוסע משדה התעופה בן גוריון לרמת גן. לפני תחילת הנסיעה פנה הנוסע לתחנת המוניות בשדה התעופה וביקש להזמין מונית שבה הנהג לא מעשן. נהג המונית לא הפעיל מונה במהלך הנסיעה ומיד בתחילתה פנה אל הנוסע ותבע לדעת מדוע ביקש להזמין נהג מונית שלא מעשן והוסיף כי "נוסעים מכתיבים לו כיצד לחיות". לבקשת הנוסע כי יפעיל את המונה התפרץ נהג המונית בצעקות כי "הנוסעים מקפחים את פרנסתו" וסרב להמשיך ולהסיע את הנוסע ליעד שביקש. נהג המונית עצר את המונית כ- 300 מטר מתחנת המוצא, הוציא את המזוודה של הנוסע מתא המטען וציווה עליו לצאת מהמונית. מהכרעת הדין מתברר עוד כי נהג המונית אף התנפל על הנוסע, חטף מידו את כרטיס הנסיעה וקרע אותו. הנוסע נאלץ לחזור ברגל כ- 300 מטרים כאשר הוא נושא את מזוודתו לתחנת המוניות בשדה התעופה. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה ציין כי בעקבות ריבוי מקרים בהם נהגי מוניות מסרבים להפעיל מונה החליט משרד התחבורה לאחרונה להחמיר עם נהגי המוניות ולתבוע גם פיצוי אישי למתלוננים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
זה מה שנהג המונית אמר ?
שהנוסעים מקפחים את פרנסתו ומכתיבים לו כיצד לחיות ? שיגיד תודה שנותנים לו פרנסה הנוסעים האלה !
 

oren*

New member
בושה וחרפה, ואם זה היה תייר? ../images/Emo46.gif

נהג המונית "זרק" נוסע מהמונית
ונקנס ב- 5000 שקל בית משפט השלום בתל אביב גזר קנס של 5000 שקלים על נהג מונית מחולון שסרב לבקשתו של נוסע להפעיל מונה והורה לו לרדת מהמונית. שופט בית משפט השלום בתל אביב, ישראל ויטלסון חייב את נהג המונית לפצות את הנוסע באופן אישי בסך 500 שקלים נוספים ופסל אותו מלהחזיק ברשיון נהיגה לתקופה של 6 חודשים על תנאי למשך שלוש שנים. השופט ויטלסון גם חייב את נהג המונית לחתום על התחייבות נוספת בסך 10 אלפים שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה במשך 3 שנים. מהכרעת הדין עולה כי נהג המונית הסיע בנסיעה מיוחדת ("ספיישל") את הנוסע משדה התעופה בן גוריון לרמת גן. לפני תחילת הנסיעה פנה הנוסע לתחנת המוניות בשדה התעופה וביקש להזמין מונית שבה הנהג לא מעשן. נהג המונית לא הפעיל מונה במהלך הנסיעה ומיד בתחילתה פנה אל הנוסע ותבע לדעת מדוע ביקש להזמין נהג מונית שלא מעשן והוסיף כי "נוסעים מכתיבים לו כיצד לחיות". לבקשת הנוסע כי יפעיל את המונה התפרץ נהג המונית בצעקות כי "הנוסעים מקפחים את פרנסתו" וסרב להמשיך ולהסיע את הנוסע ליעד שביקש. נהג המונית עצר את המונית כ- 300 מטר מתחנת המוצא, הוציא את המזוודה של הנוסע מתא המטען וציווה עליו לצאת מהמונית. מהכרעת הדין מתברר עוד כי נהג המונית אף התנפל על הנוסע, חטף מידו את כרטיס הנסיעה וקרע אותו. הנוסע נאלץ לחזור ברגל כ- 300 מטרים כאשר הוא נושא את מזוודתו לתחנת המוניות בשדה התעופה. דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה ציין כי בעקבות ריבוי מקרים בהם נהגי מוניות מסרבים להפעיל מונה החליט משרד התחבורה לאחרונה להחמיר עם נהגי המוניות ולתבוע גם פיצוי אישי למתלוננים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
בושה וחרפה, ואם זה היה תייר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה