כשאתם שומעים מטאל..

DreamINGG

New member
כשאתם שומעים מטאל..

ובכן, השאלה שלי היא כזאת: כשאתם שומעים מטאל, איך אתם מרגישים? כלומר, האם זה גורם לכם לשמחה, או לכעס,או להפגת כעסים, וכו'.. האם אתם מתחילים לצרוח בחדר, או שאתם ממשיכים בעיסוקכם כרגיל? ידוע לי שאצל רוב האנשים, כשהם שומעים מטאל, הם עושים האדבנגינג או מפיגים כעסים וכו'. אצלי דווקא זה גורם בדרך כלל לתחושה עמוקה של רוגע.. פשוט רוגע..ולא משנה איזה סוג, החל מפרוג ועד לבלאק. עוד דבר, בזמן האחרון אני פשוט לא יכול להירדם בלי מטאל ברקע..לא יודע למה, אבל זה פשוט מרגיע אותי..ונותן לי מן תחושה של שלווה. אוקיי, מקווה שהסברתי את עצמי בצורה טובה. ומה איתכם?
 

DreamINGG

New member
הממ..התכוונתי בצורה כללית.

אבל אם את מעדיפה לתת כמה שירים או סגנונות..חופשי, עליי.
 

bleeding me

New member
תראה,

זה דיי תלוי ביום שעבר עלי, כמה זמן ישנתי בלילה וכאלה. אבל בעיקרון, אני שומעת הכל. לא רק מטאל. מטאל יותר מתאים לי כשאני כועסת או לא מצליחה להרדם. בייחוד מאסטר של מטאליקה. אלטרנטיב זה כשאני עצובה. פאנק זה תמיד טוב. זה בעיקר שאני משועממת או מחפשת משהו לעשות בשביל להעביר את הזמן. פאוור זה סתם בשביל הקיטשיות וההרגשה הטובה. אמ טי וי ואייטיז אני שומעת בדרך כלל לפני שאני יוצאת לאנשהו. מקווה שזה ענה לשאלה שלך.
 

bleeding me

New member
אה, האדבנגינג זה ממש לא בשבילי.

זה עושה כאבים בצוואר. אבל אני תמיד, תמיד, תמיד, תמיד, תמיד שרה עם השירים שאני שומעת. תמיד.
 

S K I N L E S S

New member
אמממ ...

אני שומעת מטאל כל הזמן וגם דת' אני לא כועסת אחרי זה אבל פאנק אני שומעת לעיתים מאוד רחוקות שאין מצברוח...זה עוזר אבל מה שבאמת עוזר כשמעוצבנים זה ללכת לתופף...להוציא את העצבים על המערכת
 

Hamster666

New member
_

תלוי בסוג המטאל כשאני שומע האבי,דת' מלודי,פאוואר,ספיד אני אוהב להתפרע כשאני שומע בלאק,דום גות'יק זה בדר"כ כשאני כועס
 

saint bitch

New member
יהה

כעיקרון אני שומעת מטאל בכל הזדמנות שיש.. לא משנה איך אני מרגישה, זה תמיד מרגיע אותי!! מטאל כל כך שולטט
 
אממ.

תלוי. כשאני שומעת הבי, בלאק וכאלה.. אני בדר"כ עצבנית או מחורפנת. או שמחה. חח :) וכשאני שומעת גות'י, דום ופאוור, אני לרוב בוכה. (כי אין מצברוח.) אבל אני מתוסבכת. אני גם שומעת את זה כשאני שמחה. שתקו
אני וההסברים שלי.
 

JUST M3

New member
כשאני שומעת מטאל אני מרגישה

אני מרגישה בטוחה, אני מרגישה כאילו אלפי דובונים בצע ורוד ותכלת מחבקים אותי, אני מרגישה כמו בפרדס של חמניות ושקשת בענן מעלי.. והרוח שמביאה איתה שלום ואהבה מדגדגת לי את העורף,וניחוחות של בשמים ופרחי לבנדר.. מה לעזזל?!?!
 
למעלה