כרטיס רשת פנימי אלחוטי למחשב נייח

air junkie

New member
כרטיס רשת פנימי אלחוטי למחשב נייח

שלום, לאחרונה קניתי מחשב נייח לאחר הרבה זמן עם מחשבים ניידים. ההרגל שלי לכרטיסי רשת אלחוטיים שמגיעים בילט אין במחשבים הניידים גרם לי לפסוח על בדיקת סעיף זה כשקניתי את המחשב הנייח. אי לכך נתקעתי עם כרטיס רשת חוטי (LAN). הבעיה שלי מתחילה בכך שהראוטר שברשותי צריך לעבור חדר עקב אילוצים שלא ניתנים לשינוי. ברצוני לרכוש כרטיס רשת אלחוטי פנימי. הבנתי שקיימות 3 אלטרנטיבות בארץ המתאימות לי מבחינת קצב העברת נתונים: http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-networkcard&db221035=221037&db221054=221055&db221059=1017470 האם יש מישהו בפורום שיודע להמליץ על אחד הכרטיסים או על כולם? תודה מראש.
 

cheif

Member
מנהל
מתאם

הנתב שלך הוא בתקן G והכרטיסים בתקן N -- זה לא אומר שהם לא יעבדו מולו אלא שהם "יותר" ממה שיש לך. אם אין לך כוונה להחליף בעתיד קרוב נתב, גם הכרטיס הזה (http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=403089) יתאים לך. העובדה שיש לו כבל מאירך לאנטנה אף יכולה לסייע לך כי כך תוכל למקם אותה על השולחן במקום בגב המחשב.
 

air junkie

New member
תודה על התשובה

אבל השאלה שלי היא האם יש הבדל בין השלושה או אחד עם אמינות מוכחת יותר? האם יש סיבה לפערי המחיר או שזה רק בגלל השם?
 

cheif

Member
מנהל
הבדלים

ה-TP-LINK הוא רק בעל שתי אנטנות ולכן זול יותר מהשניים האחרים שהם די זהים ומשתמשים באותו CHIP SET. על משמעות ההבדל בין שתיים ל-3 אנטנות קרא בפרק ים האחרונים של המדריך הזה -- http://www.netcheif.com/Articles/Wireless/wireless.htm
 
למעלה