כרטיס קול

Ori Cohen

New member
כרטיס קול

ברשותי כרטיס קול מסוג Audigy 2 של חברת Creative. יש לי גם מערכת סראונד, אבל הבעיה היא שהכרטיס לא מוציא מכל הרמקולים סאונד, אלא רק מהסנטר. מישהו נתקל כבר בבעיה כזו? דבר נוסף, יש לי כרטיס מסך שתומך ב 8 AGP אבל כשאני מגדיר אותו ל 8 הוא חוזר לי תמיד ל4 ואני לא יודע איך לסדר זאת. תודה מראש.
 
למעלה