כרטיס ויזה נטען
שלום לכולם ! אתמול הלכתי לסניף הדואר וקניתי כרטיס VISA 5 נטען בסך 250 ש"ח עכשיו הוצאתי ממנו אתמול דרך הכספומט 160 והשארתי בכרטיס 90 ש"ח. ישלי חשבון בPAYPAL אז הכנסתי את כל הפרטים שלי לחשבון כולל סיסמת 4 ספרות ואמרו לי לחכות 24 שעות. עכשיו עבר כבר 24 שעות ואין לי מושג איך לראות את הכסף בחשבון פייפל חח אפשר עזרה בבקשה?
שלום לכולם ! אתמול הלכתי לסניף הדואר וקניתי כרטיס VISA 5 נטען בסך 250 ש"ח עכשיו הוצאתי ממנו אתמול דרך הכספומט 160 והשארתי בכרטיס 90 ש"ח. ישלי חשבון בPAYPAL אז הכנסתי את כל הפרטים שלי לחשבון כולל סיסמת 4 ספרות ואמרו לי לחכות 24 שעות. עכשיו עבר כבר 24 שעות ואין לי מושג איך לראות את הכסף בחשבון פייפל חח אפשר עזרה בבקשה?