כרטיס ויזה נטען

לירון3211

New member
כרטיס ויזה נטען

שלום לכולם ! אתמול הלכתי לסניף הדואר וקניתי כרטיס VISA 5 נטען בסך 250 ש"ח עכשיו הוצאתי ממנו אתמול דרך הכספומט 160 והשארתי בכרטיס 90 ש"ח. ישלי חשבון בPAYPAL אז הכנסתי את כל הפרטים שלי לחשבון כולל סיסמת 4 ספרות ואמרו לי לחכות 24 שעות. עכשיו עבר כבר 24 שעות ואין לי מושג איך לראות את הכסף בחשבון פייפל חח אפשר עזרה בבקשה?
 

barakjan

New member
כנס

תרשום את הפרטים איפה שצריך ואתה תראה כמה כסף נשאר בהצלחה!
 
למעלה