כרטיסי תערוכות

chim chim

New member
כרטיסי תערוכות

מכירים את הטלכרטים האלה שמכרו בתערוכות? יש לי ארבע כאלה(במצב מצויין עם ה"אריזה")ואני מבקש שתגידו לי כמה הם שווים: *יום הטלכרט תערוכת בולים אירופאית ירושלים 3000 תשנ"ו *תערוכת הטלכרט חנוכה תשנ"ז *תערוכת הטלכרט 97 *תערוכת הטלכרט 98 ועוד שאלה: מתי יתקיים מפגש אספנים כמו שהיה פעם בגני התערוכה? תודה
 

בּני

New member
משה שלום

נתחיל מהסוף - לצערנו הכנסים שהיו בגני התערוכה לא מתקיימים עוד, יש כנסים חילופיים בבית דני בתל אביב, אם תעקוב אחרי ההודעות בפורום בטח כשמישהוא ידע על כך תבוא הודעה. בקשר לכרטיסים: על פי קטלוג לפינר(2000), שווים במצב חדש 13$ לכרטיס, אין מחיר לפולדר (ה"אריזה"). אבל זה לא מדד לכלום... הכי טוב לבוא לכנס ולראות בכמה מוכרים את הכרטיסים ויותר חשוב, בכמה קונים אותם...
 

ליילנד

New member
בני, למה הפסיקו עם הכנסים?

זה היה ממש יפה ומוצלח והאם יוצאים עדיין טלכרטים של חנוכה לאספנים חברי העמותה כמו שיצאו כשהיו הכנסים?
 

בּני

New member
כנסי חנוכה

לפי מיטב ידיעתי, הכנסים הללו מומנו ברובם ע"י בזק שהיא גם זו שהנפיקה את הכרטיסים לכבוד האירוע. בשלב מסויים בזק משכה ידיה מהאירוע, מסיבות שונות ומאז העמותה של אספני הטלכרט מארגנת אירועים חלופיים. העמותה המשיכה להנפיק כרטיסים לכבוד כנס האספנים והשנה הונפק הכרטיס ה-8 שנמכר רק לחברי העמותה... כרטיסי כנס חנוכה לא מונפקים יותר.
 

ליילנד

New member
חבל, חבל, חבל היה יפה מאוד

גם את העמותה עזבתי מאז שהתחילה להיות נסיגה, המפגשים הללו רחוקים מלהיות הכנסים שהיו בגני התערוכה
 
למעלה