כרטיסי קול
שלום. אני עומד לקנות כרטיס קול, ורציתי לקבל עצה על כרטיס קול טוב במחיר 1000-1500 במטרה לעבוד בעיקר עם מקלדת דרך מידי אבל שתהייה אופציה לאודיו אם אצטרך בעתיד. בנוסף הבנתי שחשוב שיהיה גם פרה-אמפ. וגם שתי שאלות עקרוניות: האם ישנה עדיפות ל-fire wire על פני USB? האם תמיד האחריות היא לשנה? האם כדאי לקנות ב-amazon למרות שבטח אין אחריות שם? תודה רבה ושובע נעים.
שלום. אני עומד לקנות כרטיס קול, ורציתי לקבל עצה על כרטיס קול טוב במחיר 1000-1500 במטרה לעבוד בעיקר עם מקלדת דרך מידי אבל שתהייה אופציה לאודיו אם אצטרך בעתיד. בנוסף הבנתי שחשוב שיהיה גם פרה-אמפ. וגם שתי שאלות עקרוניות: האם ישנה עדיפות ל-fire wire על פני USB? האם תמיד האחריות היא לשנה? האם כדאי לקנות ב-amazon למרות שבטח אין אחריות שם? תודה רבה ושובע נעים.