כרגע חזרתי מטסט לרישיון לאופנוע 500

Minoxi

New member
כרגע חזרתי מטסט לרישיון לאופנוע 500

ועד שב-4 וחצי יהיו תשובות, אני ידסקס פה אתכם וינסה לשער אם עברתי או לא. אז ככה, המבחן במגרש לא היה טוב כ"כ מכיוון שעשיתי שמיניות שיצאו קצת מהמלבן.. הבוחן העיר לי על זה והורה לי להמשיך במסלול לעבר הסללואים... , האם נכשלים על דבר כזה? אם לא היתי בדיוק בתוך המלבן, האם אני נכשל?? כי למרות זאת, הוא הורה לי לצאת למבחן בכביש... ואילו לאחד שהיה איתי שם והוריד את הרגל בשמיניות הוא אמר לו לצאת החוצה... מה אתם אומרים?? נכשלים על דבר כזה??
 

flecktor

New member
אם הוא הוציא אותך מהמגרש, אז החליק

לך את זה, אבל סביר להניח שהוא ישב עליך יותר חזק בטסט בחוץ.
 

Minoxi

New member
אוקי, בוא נגיד שהוא החליק לי את זה

אבל בחוץ הרי נוסעים שלושה וכל פעם מישהו אחר מוביל... אז לשניים שהיו איתי, הוא נתן להוביל ולי הוא לא נתן!!!! מה זה אומר? שהוא לא נתן לי סיכוי בכלל?? המורה שלי אמר לי שזה לא קשור... האם לא חובה שהטסטר יתן לך להוביל ?? זה הגיוני?
 

Minoxi

New member
ועוד משהו.. הבוחן אמר למוביל הראשון

לעשות מסלול מסוים ובסוף לחנות ליד תחנת אוטבוס... ואכן התלמיד נעצר ליד התחנה ואחריו אני ועוד תלמיד.... האם זה בסדר שהתלמיד נעצר ליד התחנה? כי הרי אסור לחנות בתחנה אלא 12 מטר מקדימה ו-12 מאחורה... ואם זה עברה, אז כל השלושה שעצרו אחריו, גם הם עשו את אותה עברה??
 

oren150

New member
אני עשיתי 3 טסטים

ובאלה שלא עברתי גם לא הובלתי כי עשיתי שטות לפני שניתנה לי הזדמנות. מסקנה: בלי להיות פסימי - אם הטסטר מחליט להכשיל לפני שהובלת, גם לא תוביל.
 

orofek

New member
כשאני עשיתי טסט, רק אני הובלתי...

במשך כל הטסט רק אני הובלתי (במקרה יצא גם שרק אני עברתי...
)
 
למעלה