כראמל- פרק 43- הדמות המטושטשת

YossihNew

Well-known member
|?|

אז איך ביאטריס תמשיך בתוכנית?

איזה תלמיד חדש יפתיע אותנו?

מי מבלגן את הטירה?

ומה עם טבעת השכחה?

 

YossihNew

Well-known member
שלום גם לך, בחורה לא מוכרת לי בכלל. תזכירי לי? סיקי? יום אחד יפלט לה מול הלנה "מה זה השטויות האלה" ואז הלנה תבין.

מה זה?! מה זה?! איפה אבי הטחול?! מה קורה פה?! סליחה, סליחה, אני אעבור לרפרנס חדש יותר. איפה נעמה אמית ושירי גדני?! אתן כולכן אימהות לאותו ילד! (פעם עדי ולירית היו בהצגה קומית אדירה שראיתי, לירית קורעת שם, עדי הנורמלית). הצחיק אותי שהיא מדברת כמו צ'אנג. את רוצה, המנהלת, שנביא טבח סיני? את בטוחה?!

זה בסדר, יום אחד בבית ספר ואף אחד לא יאהב ילדים. תאמינו לי. מניסיון.

למה לכל העוזרים קוראים אלפרד? נראה לי מולי לקח השראה מד"ר דופנשמירץ וזה מוזר כי הוא מדבב את אבא של פרב בכלל... אני חושב שאני מתחיל להתאהב בדריה רוזן.

רק שתדעו שהחינוכית מסכימים איתי שספר על חתול לא יעבוד ממש. זה לא מסחרי.

איך אפשר לזכור טבעות שכחה?! דברים מוזרים? מה מוזר?

אבל יש לך שיער יפה. וחוץ מזה ההוא פלרטטן. כמה סדרות. מאי רזתה מאוד. מוזר. וגם יורש טירה. אח, כפרה על המנהלת הזאת.

המעברים האלה, לעזאזל. אבא שלך לא יודע להבין הבעות פנים, מה הוא, במאי? גול הוא... לא בדיוק העיפרון הכי... איך כראמל הסביר? אבל ג'יין, אמרנו כבר, זאת עלילה של רובי! מה הולך פה?!

זה קורה גם במציאות, אני מניח. בידידות, מקסימיליאן דומינגו. לא, הוא לא ימצא אותו גם העונה. אה, תודה לך? למה התכוונת? ביאטריס כל כך שקטה. למדה מאבא שלה. אבל דריה אמרה שיהיה איתה טוויסט.

אתה מבין, גול, אתה בחרת בחברה עם פה גדול במקום בחברה שקטה. כן, הנה זה מתחיל. הוא יצא זכאי במשפט? גול, צריך להיות לך אכפת! בגלל הפיג'מות כמובן.

נו, עכשיו ברור למה אתה לא מוצא את האוצר הזה כבר מאה סרטים. אני מנסה להבין את מי דריה מזכירה לי בפרצוף. כן, בטח, מתחיל עם נשים וגברים כל הזמן. אה. הבנתי מה התוכנית. נו, היא ממש מוכרת לי.

אף אחד לא יעזור לו. היא לא תולעת, נכון, ויש? הוא לא באמת סיני, אבל הלא-סינית השנייה הרשתה לו בחפץ לב. תאמינו לי, אח של הגברת הלא מוכרת יודע, והוא הרי יכול לסדר לנו את העניין עם המנהלת. הם לא טרמיטים.

שמועה עסיסית אומרת שהמבשלת החדשה קשורה משפחתית לבעלה של המנהלת. זאת רכילות עסיסית. לא? אז מה תפרסמו, פפראצי של גול וברברה?! בחייאת. כנראה שכן. כנראה שכן. אני נגד גירים בכללי. כולם שופכים על הלנה מים לאחרונה. בחייא. ביאטריס ערמומית.

עוד פעם טבעות? מה יקרה כשיגנבו לספ את המחברת? רגע, אבל האקס של מילה לא יבוא לאיים על כולם ברובה? למה, בזמנו לא היו יונים בחתונה של בנדה ואילנה? ספ, השתגעת. סופית. סופית! בעונה הבאה יהיה להם ילד? אופס. הנה המחברת הלכה לה.

מה המהלך של אנג'לינה? לא משנה. אתם לא יכולים להניח טקסט מול מאי קורץ ולצפות שהיא תישאר אדישה. אין מצב, אתה לא תמצא. בטח לא כשהמפה לא מובילה לשום מקום. או כמו שאמרתי כמה שורות למעלה: בטח לא כשהמפה לא מובילה לשום מקום. כן, יש לה כישרון, אבל אני אמרתי מראש והיא שיתפה. ביאטריס מאוד פעילה בפרקים האלה.

זה היה מפגש מאוד אמיתי, המפגש עם הקטור.

עזוב, איזו להקת חימום אתה מביא לחתונה? כי לי יש רעיון. אני ידעתי שספ יתחרפן. לא שהוא היה בסדר.

כן, עוגות גבינה זה הגיוני. ספר טוב לא על חתול?

אז גול באמת אומר את זה עד היום. למרות שבואו, לשמוע את ברברה כל כך הרבה זמן... מה היא אמרה לך? אמרה לה, אמרה לה.

אז שניכם תירדמו? איזה חובבנים. לפחות להכין מלכודת שדים.

כמה מפתיע. אוי. שוב פעם הרוחות האלה מחצויה. ספ! איפה בן דודה שלך?! אנחנו צריכים עזרה...​
 
למעלה