כפר השעשועים?

MP826

New member
כפר השעשועים?

הבנתי שיש שם חותכנים ודברים שיכולים להיות טובים לבצק סוכר למרות שהם לא לזה במקור זה נכון? שווה לנסוע לשם? מישהי חיפשה שם דברים כאלו?
 

tsoff

New member
לדעתי מה שיכול להתאים משם

זה 1. מערוכי בעלי עם חריצים בדוגמאות שונות (4 בחבילה = 10 שח) 2. חותכנים לעוגיות (לבצק או פלסטלינה) עולה גרושים. 3. חשבתי גם על המכשירים של הילדים של עיצוב בבצק בכל מיני צורות, כאלו שעושים "שיערו" מקרונים בכל מיני צורות, אבל לא ניסיתי עדין. עוד רעיונות?
 

MP826

New member
נשמע מעניין

חותכנים גם קטנים יש? של פרחים וכאלה? או רק הגדולים ה'רגילים'?
 

tsoff

New member
יש כל מיני גדלים וצורות

חלקם בחבילות רק של חותכנים , חלקם כחלק מערכה שיש בה גם בצק צבעוני של ילדים.
 

MP826

New member
אוקי תודה

אולי יש למישהי רשימת סניפים? ואתן מכירות עוד מקומות עם דברים דומים ולא יקרים?
 

שגיגאיה

New member
גם אני שמתי עין על המכשיר הזה

של הילדים. השאלה אם זה יתאים לבצק... יש כזה בטויס אר אס..חיקוי ב 10 ש"ח אולי שווה לנסות אותו קודם.
 

t a l talim

New member
כפר השעשועים-

יש ממש צמוד למגה החדש. כל הכיף זה להכנס לשם ולחפש ולאלתר מה אפשר לעשות עם כל דבר...
 

TALI 1231

New member
טל, לאיפה את מתכוונת כשאת אומרת

צמוד למגה החדש? אשמח לתגובה
 

t a l talim

New member
אני פשוט יודעת שהשואלת צפונית...

הכוונה במתחם מגה החדש ליד הצ'ק פוסט, בנשר-תל חנן.
 
למעלה