כשאתה מתעלם מהטענות כשהן הופכות להיות קשות עבורך. הטענה היתה שהנוצרים הקדומים יצאו נגד היהדות ושהנצרות היא דת חדשה. התשובה הנוכחית שלך היא שבימות המשיח התורה אינה תופסת ולכן יהודי המבשר לגויים אינו חייב במצוות התורה. איפה זה כתוב בתורה? למעשה אפילו כריסטוס אמר "לא באתי אלא אל הצאן הטועות של ישראל", ואתה מספר לי על כללים שונים הנוגעים לבישור לגויים?!
כמו שה` הפריד אותנו משאר העמים" מאיפה הבאת את זה? החלוקה לחיות טהורות וטמאות מופיעה במקרא עוד לפני התורה ולפני אברהם אבינו, כבר בסיפור נח והתיבה. הסיבה לאיסור המופיע במקרא היא "ונטמתם בם" בלי קשר לגויים. אבל מה שהכי הפליא אותי היה ההיתר הגורף שלך ליהודים המבשרים לגויים לאכול טריפות. הרי מדובר על אנטי תיזה ליהדות בצורה הפשוטה ביותר. בלי קשר לימות המשיח. עוז.
את האמצעים. ככה הנצרות הפכה מדת "האהבה" לדת רצחנית. ברגע שאתה טוען שהמטרה מקדשת את האמצעים, וכך בדיוק אתה טוען כדי לבשר, לא צריך לשמור כשרות, אתה הופך את עצמך למסוכן.
הטעם בשמירת כשרות.\ כאן לא צריך לחפש טעם. האל ציווה ואנחנו מחוייבים. מי שלא נוהג כך יוצא נגד דברי האל. אז תפסיק לקשקש. האל ציווה ואתה וכל הנוצרים שמים פס על דברי האל. בלי תירוצים
משום שיהודים לאורך הדורות מסרו את נפשם על קידוש השם ולא המירו את דתם על מנת להציל את חייהם -קל וחומר על מנת לגייר גויים. ואני מדבר גם על תקופת המכבים, עוד לפני ג'יזס, כך שאתה לא יכול לטעון שמדובר בפרשנות אנטי-ישועית ולכן מוטית.
"וחייתה בהם" כלומר כל עוד קיום מצוות כשרות של היהודי המבשר מהווה מכשול לקבלת לא יהודי לאמונה ובכך מונעת ממנו חיי נצח אז מצווה זו לא מבוטלת. לכן אין סתירה בין התורה לברית החדשה.
אוסרת לאכול אבל אם היתי בא לבית של לא יהודים כדי לבשר להם והם היו מזמינים אותי לאכול היתי אוכל איתם בלי לחשוש. כי התורה היא תורת חיים ולכן אסור שהיא תהווה מכשול בקבל חיי נצח ללא יהודי.