כפייתיות..

כפייתיות..

אני לאחרונה בודקת איזה עשר פעמים תשעון מעורר שהוא בסדר מכוון בסדר והכפתור עד הסוף החוצה. ושאני עוזבת תמשרד בודקת כמה פעמים שהכל מכובה (לא מספיק פעם אחת). היה לי עוד משהו שכחתי מהזה.. איך יוצאים מיזה????
 
כמה לא מקרי התזמון.

אלול.סתירות פנימיות והשלכותיהן./tapuzforum/images/Emo201.gifעל זה דברתי. איך יוצאים מזה? תשכנעי את עצמך שאת טובה. (סתם כך,כשיש לילדים כפייתיות הדרך להוציא אותם היא להציף אותם באהבה,לפמפם להם אבא אוהב אותך,אתה ילד מצויין וכד` -הילד נרגע והתופעה נעלמת)
 

ארטיימר

New member
זה די רציני

דבר ראשון לא לתת לעצמך את זה.. להרגיל את עצמך לאט לאט לשלוט בזה.. לא לתת לזה לשלוט בך זו תופעה שנקראת אובססיה טורדנית כפייתית OCD, ואם מאפשרים לזה להתפתח.. אז זה יכול ממש להפריע בחיי יומיום
 

קליט

New member
כלומר

את אומרת לעצמך ש יש לי את כל הזמן בעולם כדי לשים לב שבדקתי את מה שצריך . אחרי שסיימת לבדוק - את לא חוזרת לבדוק שוב ! . אם זה מצליח לך - מה טוב . ואם לא אז תחפשי מישהוא שידריך אותך בשיטה שדברתי עליה . בהצלחה
 
להיות..

עירנית מרוכזת ומודעת למה שאת עושה.‏ בפרט בדברים הבעייתיים.‏ בקלם..‏ אם את יודעת מה זה..‏ היו עובדים על השימת לב על ידי שהיו קבוע בודקים ומסתכלים על כל מושב לפני שהיו יושבים עליו.‏ וכמו כן לא היו סוגרים דלת בטריקה אלא היו תופסים את הידית בשימת לב עד הסגירה המוחלטת..‏ תנסי..‏ וינסה כל מי שקורא.‏ זה עושה דברים מעניינים...
 

קליט

New member
אם זה אכן רציני

אז תצטרכי לקבל שיחת יעוץ . יש שיטה מאוד טובה לזה . קוראים לזה "קוגנטיבי התנהגותי" משהו כזה . . אם תדעי את העקרונות של השיטה ותיישמי את זה - את מסודרת .
 

sara89

New member
אויש לא נראה לי שזו כפייתיות

אני מכירה אישה כפייתית ל"ע רוחצת את הידיים שלה עד למרפק כל פעם שנוגעת במשו ובדר"כ היא הולכת עם כפפות ניילון ברחוב... וכן על זו הדרך. אצלך זה שונה לגאאאמרי, את אולי יסודית שצריכה קצת לאזן את הלחץ
 
דפקא בהגדרה הקלינית הדוגמאות שלה כן

נכללות בכפיתיות,אבל את צודקת שזה עניין של איזון לחצים.(/tapuzforum/images/Emo50.gif פ0יכו)
 
למעלה