פ0יכותרפיה
New member
כפייתיות..
אני לאחרונה בודקת איזה עשר פעמים תשעון מעורר שהוא בסדר מכוון בסדר והכפתור עד הסוף החוצה. ושאני עוזבת תמשרד בודקת כמה פעמים שהכל מכובה (לא מספיק פעם אחת). היה לי עוד משהו שכחתי מהזה.. איך יוצאים מיזה????
אני לאחרונה בודקת איזה עשר פעמים תשעון מעורר שהוא בסדר מכוון בסדר והכפתור עד הסוף החוצה. ושאני עוזבת תמשרד בודקת כמה פעמים שהכל מכובה (לא מספיק פעם אחת). היה לי עוד משהו שכחתי מהזה.. איך יוצאים מיזה????