כפיות טובה

Shaye87

New member
אי אפשר, אין דבר כזה.

סתם תירוץ שלו - ממש חצוף! חלק מהאנשים לא יודעים להעריך דברים.
 

lomevinclum

New member
24 שעות ? !

ממש אין צורך לשחק הרבה כדי להשיג זהב או לעשות ריידים אבל לא זה העניין, רוב האנשים לא מבינים ש WOW זה משחק חברתי וככזה להימנות בגילדה איכותית זאת מתנה ! מי שלא מעריך את האפשרות שניתנה לו אז באמת עדיף לא להשקיע בו יותר. תאחלו לו בהצלחה ויאלה ביי.
 

picpc

New member
sandbird4 תודה שאתה מספק לי צחוקים ../images/Emo6.gif

עם כל השטויות שאתה כותב:S
 

Kingeh

New member
הייתי עונה לך,

אבל אתה כזה נוב גדול שאתה לא תבין מה שאני ארשום בכל מקרה, אז חבל על הדיו של המחשב.
 

JaneLame

New member
זו לא הבעיה

הבעיה היא שלא כל אחד שייכנס לגילדה חדשה יסכים מייד לפתוח את הארנק ולתת 200 גולד. אני מבינה שהבחור הספציפי הזה הוא סתם טפיל, אבל אם שחקן אחר ורציני ירצה להצטרף לגילדה ויישמע שההצטרפות מותנית בתשלום, זה ייראה חשוד מאוד.
 

Kingeh

New member
נכון

ומערכת התשלום שבניתי דווקא מושלמת לעניין הזה... הרעיון הוא שהתשלום שמשלמים תלוי בדרגה שלך בגילדה.. ככל שהדרגה שלך נמוכה יותר אתה משלם פחות. מי שמצטרף לגילדה נכנס בתור Initiate ולכן לא צריך לשלם שום דבר, לעומת חבר קבוע בגילדה שמשלם 200 זהב לחודש. וכן יש דרגות ביניים, הרעיון הוא מאוד פשוט.. ככל שעושים יותר ריידים מקבלים יותר ציוד וצריך להשקיע יותר כסף, כיוון שהגילדה משקיעה כסף בשחקנים שלה, אנחנו רוצים שהשחקנים ישקיעו בגילדה חזרה. לכן שחקן שמשחק הרבה עם הגילדה ועושה איתנו ריידים קבוע יטפס בדרגות ויגיע לדרגת חבר, יהנה מאינצ'נטים חינם וכן הלאה ויתרום 200 זהובים מכספו על מנת לשמר את דרכנו. לעומת זאת שחקן שרק הצטרף שלא יודע איך אנחנו משחקים ואנחנו לא בטוחים אם אנחנו רוצים אותו איתנו לאורך זמן לא יהנה מאינצ'נטים חינם בהתחלה אלא בהנחה מסויימת. ככל שיטפס בדרגות ההנחה תגדל ואיתה הסכום שהוא יצטרך להשקיע בגילדה יגדל.
 

ArilouLaLeeLay

New member
אולי זו שאלה טיפשית

כי עוד לא יצא לי להיות בגילדת ריידינג, אבל לאן הולך הכסף?
 

Kingeh

New member
בכלל לא שאלה טיפשית.

בגדול, הכסף הזה הולך לכמה מטרות: 1. לספק לחברים בגילדה אינצ'נטים ואבני חן בחינם לציוד החדש שאותו הם מקבלים. בוא נניח רגע שאתה מקבל נשק חדש מאיזה בוס בנאקס.. רצוי לתת לו אינצ'נט אם אני זוכר נכון אתה קוסם ולכן תרצה לאנצ'נט את הנשק בלפחות 50 Spell power את החומרים לאינצ'נט הגילד בנק מספק ואת האינצ'נט עצמו אחד מהחברים בגילדה עושה ככה שאתה בתור חבר בגילדה לא צריך לשלם שום דבר על האינצ'נט. העניין הוא שחומרים כאלו נאספים דרך חפצים ירוקים וככל שיש יותר אנשים צריך יותר אינצ'נטים ואותם חומרים נגמרים, עם כסף שאנשים ישלמו נוכל לקנות במרוכז המון חומרים ולהמשיך את המסורת הזו. 2. במהלך ריצות של הגילדה במקומות בהם אנחנו אוכלים ווייפים אנחנו נוהגים לפנק את הריידרים בתיקונים על חשבון הגילדה. העניין הוא שכרגע לתקן את השריון שלנו זה לא עסק זול במיוחד. נניח על הלוחם שלי אם אני מת 3 פעמים אני משלם בערך 40 זהב. ותאונות קורות הרבה.. התיקונים האלו יכולים להגיע ל150-200 זהב בלילה בקלות. אי אפשר יהיה להמשיך לתמוך במסורת הזו אם אנשים לא יזרימו קצת מזומנים לגילד בנק עצמו. 3. אוכל של ריידרים. נכון לעכשיו אנחנו בוחרים מישהו שיהיה אחראי על זה וילד לאסוף חומרים בשביל ארוחות דגים למשל, אבל רוב הזמן זה אני ואני פשוט קונה את החומרים מהAH כי זה זול (חבילות של דגים אצלנו בשרת נמכרות בפחות מ10 זהב ל20). אבל למה שאני אשלם כל רייד משהו כמו 30 זהב מכספי האישי סתם ככה כשאפשר להתחלק בזה כולם. זה פשוט הוגן יותר שכולם ישלמו עבור האוכל שכולם אוכלים בכל מקרה. זה על קצה המזלג.
 

picpc

New member
כל הכבוד Kingeh

כל מה שאמרת אני אומר אמן הכל נכון :) אחד כזה צריך לדאוג שהוא יעביר את עצמו שרת כי אף אחד לא ישחק איתו בשרת שלכם, כי בשורה התחתונה הוא חרא של בן אדם. ומה הבעיה שכולם יתרמו קצת לגילד אני לא מבין זה לא שאתם מבקשים 5000 גולד ללילה סה"כ 200 גולד לחודש FFS . ולפי מה שאני מבין אתם נותנים לחברים בגילד פינוקים בהרבה הרבה יותר מ200 גולד אז ככה שמי שלא רוצה לתת אני הייתי מעיף אותו. וחוץ מזה אנשים צריכים להבין שגילדה רצינית צריכה שיהיה לה מימון והמימון הזה מגיע מהחברים( ולאסוף קצת דברים ירוקים בריידים פשוט לא מספיק לזה),וכל זה לא קשור אם מישהו נחמד וחמוד או תותח בריידים אלה אך ורק בזה שהוא רוצה להיות בגילדה של תותחים שיעזרו לו להתקדם במשחק ולהשיג ציוד הישגים ומוניטין טוב.
 

SiC

New member
אני ממש אוהב את הרעיון

ברשותך אני אנסה לאמץ אותו לגילדה שלי :) 200 זהב לחודש זה ממש לא הרבה, ומאוד קל להרוויח את זה חזרה. ריצה חלקה כמעט לגמרי באולדואר 10 יכולה להכניס לאדם באיזור ה-300 גולד רק מהלוט של הזהב בבוסים
 

פנריר

New member
שאלה

למה אתם מוציאים כסף על קניית אוכל ושתייה לריידים? אתם לא לוקחים איתכם מייג'? או כמה מייג'ים לריידים? אז שהמייג' יכין אוכל לכולם לפני תחילת הרייד. יש לו גם קסם שיוצר מעין שולחן סעודה שממנו כל חברי הקבוצה יכולים לקחת אוכל ושתייה. וזה סך הכל דורש ממנו שני ARCANE POWDER שעולים בסביבות ה-20-30 כסף. זה יחסוך לכם המון זהב.
 

פנריר

New member
תשכח מהשאלה, הבנתי

אתם משתמשים באוכל שנותן בוסטים לסטאטים שונים למספר מסויים של דקות, ולא רק אוכל שמחדש HP ומאנה.
 

Fanty S

New member
אף אחד לא צריך כזה אוכל בריידים בתכלס

אלא אם קרה משהו שמצריך סופר ריפוי ממש לפני הבוס. לכולם יש חידוש מאנה מהיר מספיק שמאפשר להם לא לשתות בחיים, ואם למישהו חסר HP זה בדרך כלל לא בכמות גדולה כל כך ככה שריפוי אחד יספיק (ומאנה של ריפוי אחד מספיקה להתחדש לפני שהטאנק יצטרך ריפוי גם אם הוא בדיוק הולך למשוך). חוצ'מזה שלקנות אוכל ושתיה "רגילים" שלא נותנים באף עולה גרושים. לקנות נרות לבאפים עולה יותר.
 

ailag

New member
../images/Emo191.gifדיייי לענות לו

הוא רמה 50 ולא משתמש בAH. למה לא לחסוך את הויכוח מראש? וסנדברד: מדברים על אנשים ברמה 80.
 

zrikman

New member
חחחח

חח כן חופשי נשתדל להתעלם מהבנאדם אבל זה קשה הסעיף שהוא מעלה לך כל פעם
 

emptyBox

New member
בעיה שלכם.

מה אתם משקיעים על "בחור קצת נוב עם ירוקים שבקושי יודע חצי דבר על המשחק" אינצ'נטים, ציוד,אבנים?... פפפ. כשאני הצטרפתי לגילדה שלי לא לקחו אותי לרייד חודש, וגם אחרי החודש הזה בהתחלה לא קיבלתי שום דבר. עשיתי הכל בעצמי. והנה, הם קיבלו מישהי שגם יודעת משהו על המשחק, גם משלמת לבנק הגילדה תמורת מה שהיא מקבלת, וגם מופיעה מוכנה לריידים.
 
למעלה