כפיות טובה

Shaye87

New member
לא מסכים

למה לא להשקיע? כולם מתחילים ממקום נמוך כלשהוא, ולפעמים ההשקעה משתלמת בטווח הארוך גם לשחק שהשקיעו בו וגם לגילד, אז זה ממה לא נכון להגיד למה השקעת. זה שספציפית במקרה הזה הבן אדם בושה וחרפה, זה מקרה אחר.
 

emptyBox

New member
"לפעמים".

ולפי נסיוני זה נפוץ הרבה יותר מבמקרה הזה.
 

Kingeh

New member
סליחה

איך זה שלא לקחו אותך לריידים ולא נתנו לך Loot לימד אותך משהו על המשחק? מה הקשר בין למנוע מבן אדם התקדמות אישית במשחק לבין בדיקה של האם הוא טוב או לא... לראות אם הוא מוכן לחכות חודש בשביל לקבל את "הזכות" לעשות ריידים עם הגילדה? אנחנו לא גילדת הארד קור ואנחנו לא יהירים עד כדי כך שנדרוש מאנשים שבועות של ציפיה לחתיכת ציוד. זה מדכא להיות בגילדה שכולם עושים בה ריידים ורק אתה יושב בצד על הספסל. לא בשבילנו. תהני בגילדה שלך.
 

emptyBox

New member
סליחה,

אבל יש משהו גם מאוד תמים בלתת את כל מה שנתתם לשחקן שרק הכרתם. אנשים הם מנייאקים. ובמיוחד במשחקי רשת. אז על מה אתה בוחר להתפלא? על הכפיות טובה שבחוץ? אני הייתי מעדיפה להפנות את האצבע המאשימה כלפי עצמי, יותר קל לתקן את זה. ויש קשר בין התקדמות אישית לבין נאמנות לגילדה. אם הבן אדם נוכל ונצלן הוא פשוט היה הולך לגילדות כמו שלכם ומשיג את השלל במהירות. לגילדה שבה צריך לחכות חודש ויותר הוא לא היה מתקרב, למה לו? אז אתם לא יהירים... יופי. זה לא ישנה אנשים אחרים. אבל בסדר, בחירה שלכם. אני מודעת לזה שלא *כולם* כאלו. זו אני פשוט שמצפה לגרוע ביותר מאנשים. ושוב.. במיוחד במשחקי רשת.
 

Fanty S

New member
אין כמו נקודת מבט אופטימית על העולם.

מה שכן, שום אפס שהרגע פגשנו בנאקס לא מצטרף לגילדה הזו יותר. הוא צורף בפזיזות ונלמד מזה לקח לעתיד. לא היה איכפת לי לצרף שחקן קצת noobish לגילדה אם הוא היה בן אדם טוב שיודע להעריך את מה שהוא מקבל ושואף ללמוד. השחקן הזה היה נצלן ומעצבן ותמיד ידע למצוא אותנו כשהוא היה צריך משהו. זו גילדה של אנשים טובים וכולנו חברים שם, ככה שניסינו לשפר אותו במקום לגעור בו ולמנוע ממנו לוט (הלכנו לנאקס וכל מה שנפל היה plate והוא היחיד שיכל להשתמש בזה. מה נעשה עם זה, נזרוק לDE? לא ניתן לו כי הוא חדש? זה אבסורד. הריצה הזו הוקמה כדי לצייד את האלט של קינגה, חוץ ממנו ומהחדש אף אחד לא היה צריך דבר מנאקס). ולמען האמת לא איכפת לי שהוא כביכול שדד את הגילדה, כי גם עם כל הציוד הנוצץ שהשגנו לו הוא מגרד את ה2000 DPS במאמץ רב, כשהאלטים של קינגה ושלי מוציאים פי 3 ממנו עם ציוד מצ'וקמק לחלוטין (שלי בכל אופן, הMS שלי זה הולי. למייג' שלו כבר יש ציוד יפה). בנוסף, הוא ארמז\פיורי והוא קיבל המון ציוד טאנקינג באותו יום, שבטח ימצא את עצמו נמכר לוונדור בתמורה ל10 זהב בקרוב מאוד. אנחנו לא רצינו עוד מקרה כמו הקשת האגדית. אין טעם לתת לוט לאנשים שלא צריכים או יכולים להשתמש בו כשיש שחקן, גם אם הוא חדש, שיכול להפיק מזה תועלת. הלקח היחיד שנלמד מזה הוא לחשוב פעמיים לפני שמצרפים מישהו או מעלים אותו בדרגות, לא למנוע מאנשים ציוד.
 

Aountrio

New member
אני גם תומך

ברעיון של לא לצייד אנשים חדשים. תנו להם ללמוד להסתדר לבד בהתחלה.עזרה מילולית היא מבורכת אבל לתת ציוד זה לסרס אותם מההתחלה. כמו שאתם אמרתם. (קינגה ופאנטי) הוא היה כ"כ רגיל לטוב. שאפילו את המינימום של המינימום 200 זהב בחודש הוא לא היה מוכן לשלם. אז או שתבהירו לאנשים כמה יקרי ערך הדברים שאתם נותנים להם בגילדה או שלא תתנו. כי ככה יוצרים כפויי טובה.
 

Fanty S

New member
אבל אתם הבנתם את הסיטואציה?

הוא לא בא איתנו לאולדואר וקיבל T11 או משהו, הוא סך הכל קיבל דברים שאף אחד לא היה צריך מנאקס 10 (אם כי פעם אחת הוא קיבל משהו על פני הOS של הלוחם של קינגה וזה מאוד לא מצא חן בעיני, אבל זה לא יקרה יותר).
 

TheVillageIdiot

New member
זו עדיין קפיצה מאוד גדולה.

שחקן רגיל שוחה קצת בבריכה של הקטנים, באינסטנסים והרואיקים, לפני שמקבלים אותו לריידים. אפילו בקבוצה שלי שלא עושה הרבה מעבר לנאקס ואולדואר 10 אני לא אחלום לקבל אף אחד לפני שהוא מצייד ומוכיח את עצמו בכוחות עצמו, אפילו אם זה אלט של מישהו.
 

zrikman

New member
ממש חוצפן

ממש צעד מגעיל בכייני וילדותי אבל עזוב כמה שהבנאדם מסכן אולי אתם צריכים לשקול מבחינתכם באיזה שלב מגיע לשחקן עזרה.. שאולי זה היה מוקדם מידי שקודם שחקן יתרום לגילד.. אני לא מדבר על ריצות אלט אבל להתחיל להזרים לו אינצ'נט ויהלומים אחרי שהוא מוכיח את עצמו או עם איזה תקופת נסיון אצלי בגילד לדוגמא אין בעיה כזאת אנשים כל הזמן מזרימים כסף לבנק כל פעם סכומים קטנים אבל שכולם עושים את זה אתה עומד על ה 10K קבוע (וגם התיקונים של ULDAUR על חשבון הגילד וזה הרבה חחח)
 
למעלה