שובבה א2ל שווה
New member
כעע... אני חיה!
יווווו בזמן האחרון מיכאלה משעמם ר-צ-ח-! כל הזמן זה חוזר על אותם דברים על אותם מילים ... טוב אני מקווה שזה לא ישאר ככה.. ומי שחושב כמוני---שיגיד ומי שלא אז לא משנה.... יאללה בבייי לובבב יוווו
יווווו בזמן האחרון מיכאלה משעמם ר-צ-ח-! כל הזמן זה חוזר על אותם דברים על אותם מילים ... טוב אני מקווה שזה לא ישאר ככה.. ומי שחושב כמוני---שיגיד ומי שלא אז לא משנה.... יאללה בבייי לובבב יוווו