כעע... אני חיה!

כעע... אני חיה!

יווווו בזמן האחרון מיכאלה משעמם ר-צ-ח-! כל הזמן זה חוזר על אותם דברים על אותם מילים ... טוב אני מקווה שזה לא ישאר ככה.. ומי שחושב כמוני---שיגיד ומי שלא אז לא משנה.... יאללה בבייי לובבב יוווו
 
מממ..אני..

ממש לא חושבת כמוך....סורי... לא יודעת... אני פשוט מתה על מיכאלה...זה אף פעם לא משעמם אותי...:) חחח...איזה דברים חוזרים?
 
למעלה