שלבים בעבוד אבל....כעס
כעס הוא אחד מהשלבים בעבוד אבל. קודם לזה, אם אני זוכרת נכון, שלב של הכחשה ואחרי זה מגיע שלב של השלמה.
הכעס יכול להיות כלפי המת- למה הוא עזב אותי? כלפי העולם- למה זה מגיע לי? ויכול לבוא לידי בטוי גם נגד החברות
שאומרות שאת "מסכנה". למעשה- אם את לא חושבת שאת מסכנה- את לא צריכה לכעוס עליהן שהן חושבות ככה.
זה לא אמור להשפיל אותך. לפי עניות דעתי- אין לי בעיה שיחשבו שאני מסכנה גם כשזה נכון וגם כשזה לא נכון.
לפעמים אני מסכנה.
זה לא אומר שאחרים יותר טובים ממני.
זה רק לא תורם כרגע.
כעס הוא אחד מהשלבים בעבוד אבל. קודם לזה, אם אני זוכרת נכון, שלב של הכחשה ואחרי זה מגיע שלב של השלמה.
הכעס יכול להיות כלפי המת- למה הוא עזב אותי? כלפי העולם- למה זה מגיע לי? ויכול לבוא לידי בטוי גם נגד החברות
שאומרות שאת "מסכנה". למעשה- אם את לא חושבת שאת מסכנה- את לא צריכה לכעוס עליהן שהן חושבות ככה.
זה לא אמור להשפיל אותך. לפי עניות דעתי- אין לי בעיה שיחשבו שאני מסכנה גם כשזה נכון וגם כשזה לא נכון.
לפעמים אני מסכנה.
זה לא אומר שאחרים יותר טובים ממני.
זה רק לא תורם כרגע.