כנס DIR גרינשפן באונ' בר-אילן

beezi

New member
זה מצער שאלו"ט לא מפנה משאבים

גם להקמת מרכז להכשרת תרפיסטים בשיטות DIR גרינשפן, FLOOR TIME ועוד, ומקדמות את שיטת ה- ABA בלבד. אני מכירה משפחות שעושות ABA וגם גרינשפן, DIR ומשלבים את השיטות בטיפול בילד.
 

beezi

New member
כנס DIR גרינשפן באונ' בר-אילן

שלום לכל ההורים המעוניינים! קיבלתי אינפורמציה ודפי הרשמה לסדנא לטיפול בילדים עם קשיים בהתפתחות רגשית, חברתית ותקשותית של גישת DIR , The Development, Individual, Relationship=Based Model של Dr, Stanley Greenspan & Dr. Serena Wieder הסדנא תתקים, בימים ראשון - שלישי, ח' - י' בתמוז תשס"ד (27-29 ביוני 2004) ותועבר על ידי Serena Weider, Ph, D. Ron Balamuth, Ph, D. Moshe Shtul, Ph, D. Tal Baz, OTR ביום ראשון 27.6.04 תהייה סדנא בסיסית להורים ולמטפלים הרוצים להכיר את הגישה באולם מינץ, בית ספר לחינוך , אונ' בר-אילן. בשעות 09-17:00 , ועוד 17:00-19:00 פגישת המשך להורים בלבד. בימים שני שלישי 28-29.6.04 למטפלים מומחים בעלי ידע בגישה. בבנין פלדמן, אונ' בר-אילן בין השעות 09-19:00 . להרשמה, יש לפנות לרנה בימים א-ג', ה' בשעות 8-13:00 בטלפון 03-5318704 עלות הסדנא להורים ומטפלים - סדנא של יום אחד היא 180 ש"ח. עלות הסדנא למומחים היא 600 ש"ח. אני מצרפת קובץ על הסדנא.
 

beezi

New member
בענין הסדנא, ביררתי האם אלו"ט שותפה

להבאתם של המומחים של DIR וגרינשפן לארץ, לאור נכונותם בעבר לעזור למרכז בייקר ולהורים המעוניינים לעבוד בשיטה זו. התשובה - היתה לאו מוחלט. שוב אכזבה מהבטחות שניתנו לנו בע"פ על ידי מנהלות באלו"ט. תלמה,והורים אחרים שהיו שותפים לפגישות שלנו עם אלו"ט, האם אתם יודעים מה נעשה בענין?
 
אני רציתי להקים מרכז לטיפולי DIR

היי ביזי, אכן לצערי,למרות פניותי החוזרות לאלו"ט, שיקחו על עצמם פתיחת מרכז לגיל הרך\ אלוט"ף, שיעבוד בשיטת DIR גרינשפן- ויתן מענה לגיל הרך וגם מקום לטיפולים לגדולים. יש מקום בתוך מרכז התפתחותי מוכר שבו אני עובדת- שיש בו חלל ענק לצורך גן+ 4 חדרי טיפולים גדולים ו-3 חדרים קטנים... ששם עובדות אני (פיזיותרפיה), מרפאות בעיסוק, כולל בוגרות הכשרה וותק בגישת DIR, ופסיכולוגיות\ קלינאיות תקשורת. אלו"ט רצו שאני אעשה הכל לבד- מיפוי הילדים (שזה שטויות, כי לרעות יכולים להגיע מגוש דן- זה חצי שעה מת"א- ונגד הפקקים), ואת הארגון מול הרווחה והחינוך המיוחד... וזה לא בר ביצוע, כי אני אדם פרטי, ולא גוף מוכר. הבעיה היתה שאלו"ט אמרו שאין להם אנשי מקצוע... גם לגני ABA הם "גונבים" תראפיסטים מצוותים ביתיים... אבל אין צוותי גרינשפן... אולי אם תפתח הכשרה מסודרת באו"נ, כפי שמתוכנן... יהיה עם מי לעבוד. בינתיים הם לא מוכנים לפתוח וחבל.
 

Mupirocin

New member
באותו ענין עדין מבוקשת סטודנטית

לטיפול בבתי בת ה- 3 בשיטת DIR. פרטים בלוח.
 

beezi

New member
אפרופו, אלו"ט פרסמו בעיתונות מודעות

להכשרת תירפיסטיים לעבודה ב-ABA והכשרה בשיטת DIR גרינשפן. קלינאית מוסמכת של גרינשפן אמרה לי שאין להם שום צוות שהוסמך על ידי גרינשפן בארה"ב, כדי להכשיר תירפיסטיים בשיטה זו!. ישנן רק 2 בעלות מקצוע, שהוסמכו רשמית על ידי גרינשפן לעבוד על פי השיטה הזו, והיא אחת מהן...
 

ריקי 04

New member
הניהול האקדמי של הקורסים

באוניברסיטה הוא של ד"ר סוזן לוינגר. אם אני לא טועה, כלומר נדמה לי, שהיא הובילה את מכון בייקר.
 
למעלה