כנסו!!!

mk and ap

New member
כנסו!!!

קראתי בעיתון ידיעות אחרונות שהגיעו הרבה מוצרים של התאומות ושיתחילו למכור אותם בקררוב! נ.ב תיראו איזה רקע יפה
....
 

amitush26

New member
../images/Emo187.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חח.... קודם כל-תודה על החדשות...
ודבר שני-
חחחחחחחחחחחחח.............. HAHAHAHAHAHA LOLOLOLOLOL HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אשלי נראית שם כמו גבר ומרי-קייט כמו זקנה בת 80 בלי שינים!!!!!
 

Gilmore Girly

New member
וופי! =)

רקע ממש יפה! חחח....מרי-קייט נראת כאילו עשתה גרעפס....(או איך שלא קוראים לזה....)
 
באמת מרי קייט נראת כאילו היא עושה

גראפס
או איך שקוראים לזה... אה אני רוצה לשנות ניק אז איזה ניק כדי לי
 

Gilmore Girly

New member
אמממ....כדאי לך.....אממ...

בעעע....אין לי רעיונות! אולי "אפרסק שובב"? (חחחח.....סתם......פשוט היה לי על השולחן יוגורט יופליי.....אז כתבתי את הדבר הראשון שראיתי....בעעע....אין לי מושג!) סוריי....
 

mk and ap

New member
...

את הרקע מצאתי סתם באיזשהו אתר... ואני חושבת שזה היה רשום בעיתון קטן כזה אני לא זוכרת איזה אבל אני יוכל לדעת עוד כמה ימים!
 

mk and ap

New member
טוב... אבל

מאיפה אני אמורה לדעת? סתם ראיתי את זה באתר אחד וחשבתי שזה יפה אז שמתי את זה פה....! וסליחה אם נעלבת או משהו! (לא התכוונתי...)...
 
למעלה