כנסו!!! כמו שרובנו יודעים אייל שכטר היה סולן להקת אבטיפוס.. אבל גיליתי עוד משו.... הוא גם משחק סרט!!! "כנגד עיניים מערביות" לא יכולתי לראות אותו אני רק יודעת שהוא משחק שם