כנסו!!!

טלוש13

New member
כנסו!!!

כמו שרובנו יודעים אייל שכטר היה סולן להקת אבטיפוס.. אבל גיליתי עוד משו.... הוא גם משחק סרט!!! "כנגד עיניים מערביות" לא יכולתי לראות אותו אני רק יודעת שהוא משחק שם
 
~../images/Emo11.gif../images/Emo142.gif../images/Emo124.gif~

~ גם אני תמיד ידעתי שהוא בלהקה {סולן לא..}, אבל שהוא משחק בסרט {
}, אממ.. לא ממש.. קצת הפתעה אבל הוא הרי שחקן..
~
 
למעלה