p e n t a g r a m
New member
כנסו רגע
טוב אני כבר הרבה זמן פה אני פשוט לא כותבת כלום אני נוסעת בסקט כבר כמה זמן עם עוד משהו, אני לא כל כל טובה, אני יודעת אולי אני עוד שניה נוחתת שובייט ואני עושה חצי אולי 180 כאילו 90 והוא קצת יותר טוב ממני. הקטע הוא שאנחנו רוצים ללכת לרמפות בספורטק אבל לא נעים כי אנחנו לא טובים ואנחנו לא מכירים אף אחד אז.... למשהו יש טיפים או משהו? *נמרוד אל תגיב
טוב אני כבר הרבה זמן פה אני פשוט לא כותבת כלום אני נוסעת בסקט כבר כמה זמן עם עוד משהו, אני לא כל כל טובה, אני יודעת אולי אני עוד שניה נוחתת שובייט ואני עושה חצי אולי 180 כאילו 90 והוא קצת יותר טוב ממני. הקטע הוא שאנחנו רוצים ללכת לרמפות בספורטק אבל לא נעים כי אנחנו לא טובים ואנחנו לא מכירים אף אחד אז.... למשהו יש טיפים או משהו? *נמרוד אל תגיב