lior hershkovitz
New member
כנסו ... (סירטון חדש..)
טוב שמעו .. אז ככה לחבר שלי טל יש היום (חמישי) יום-הולדת אז הכנתי לו מין קליפ קצר כזה בשביל (שיהיה לו כייף כזה ת'מיודעים..) אז תהנו ! ועם אתם אנשים טובים אתם גם יכולים לשרשר פה מזל-טוב בישבילו! אז בקיצור מזל-טוב אחי!! http://www.youtube.com/watch?v=mtQY1iQtOcM
טוב שמעו .. אז ככה לחבר שלי טל יש היום (חמישי) יום-הולדת אז הכנתי לו מין קליפ קצר כזה בשביל (שיהיה לו כייף כזה ת'מיודעים..) אז תהנו ! ועם אתם אנשים טובים אתם גם יכולים לשרשר פה מזל-טוב בישבילו! אז בקיצור מזל-טוב אחי!! http://www.youtube.com/watch?v=mtQY1iQtOcM