כנסו ... (סירטון חדש..)

כנסו ... (סירטון חדש..)

טוב שמעו .. אז ככה לחבר שלי טל יש היום (חמישי) יום-הולדת אז הכנתי לו מין קליפ קצר כזה בשביל (שיהיה לו כייף כזה ת'מיודעים..) אז תהנו ! ועם אתם אנשים טובים אתם גם יכולים לשרשר פה מזל-טוב בישבילו! אז בקיצור מזל-טוב אחי!! http://www.youtube.com/watch?v=mtQY1iQtOcM
 

רן דהן1

New member
טל יכליי

מזל טוב משיקר הנקניק ורן דהן הקטן והנרקומן אמא שלשיקר פה מוסרת מזל טוב שפע בריאות עושר ואושר שתעשה כושר ותילך למכון כושר .. (חרוז לא תקין ) באהבה רבה שיקר ורן
 

goskatecoil

New member
יא הרשקוביץ אתה אחד הכלים תמשיך ככה יא !!!

SKATE AND DESTROY משפחת סטריט מאשין
 

tal2009

New member
ליאור

רק רציתי להגיד לך אמון תודהההההה על הקליפ ולכול אלה שאמרו לי מזל טובב (-:
 
למעלה