כנסו מאמר קצר:

מצב
הנושא נעול.
כנסו מאמר קצר:

כנסו מאמר קצר:
שלום לכל חברי הפורום: אתמול מצאתי את הפורום ונדעמתי לגלות כמה אני נהנה ממנו!!! שמעתי כמה האערות לגבי הרכבות בארץ,בלדעתי הרכבות בישראל מעולים. אני בן 13.5 ונולדתי בארגנטינה בשם הרכבות ממש גרועים, אין חלונות כי כולם מבחות שוברים עם אבנים או פטישים,הכל מבפנים ומבחוץ מקושקש בספריי,שלא נדבר על המושבים מעץ או פלסטיק! ובכלל אין שרותים ומזנון. עכשיו משהו שונה לגבי האוטובוסים בארץ: אני גר בכרמיאל ונדהמתי לגלות שנסיעה באוטובוס של פחות מ-10 דקות בכל הקוים ובמיוחד ב4, עולה 4:10 ש´ח. וגם חבל שהנהג במקום להתרכז בנהיגה צריך להתרכז בעודף המדויק שהוא צריך לתת לנוסעים. בארגנטינה התקינו מכונה מיוחדת ובאורוגואי אם אינני טועה יש כרטיסן שיושב במקום מיוחד ומוכר כרטיסים. דרך הגב הידעתם: שבברזיל עולים לאוטובוס מהצד האחורי! ושגם שם יש כרטיסן. טוב להת´ פבלו.
 

oren*

New member
היי פבלו, ברוך הבא ../images/Emo20.gif

כנסו מאמר קצר:
שלום לכל חברי הפורום: אתמול מצאתי את הפורום ונדעמתי לגלות כמה אני נהנה ממנו!!! שמעתי כמה האערות לגבי הרכבות בארץ,בלדעתי הרכבות בישראל מעולים. אני בן 13.5 ונולדתי בארגנטינה בשם הרכבות ממש גרועים, אין חלונות כי כולם מבחות שוברים עם אבנים או פטישים,הכל מבפנים ומבחוץ מקושקש בספריי,שלא נדבר על המושבים מעץ או פלסטיק! ובכלל אין שרותים ומזנון. עכשיו משהו שונה לגבי האוטובוסים בארץ: אני גר בכרמיאל ונדהמתי לגלות שנסיעה באוטובוס של פחות מ-10 דקות בכל הקוים ובמיוחד ב4, עולה 4:10 ש´ח. וגם חבל שהנהג במקום להתרכז בנהיגה צריך להתרכז בעודף המדויק שהוא צריך לתת לנוסעים. בארגנטינה התקינו מכונה מיוחדת ובאורוגואי אם אינני טועה יש כרטיסן שיושב במקום מיוחד ומוכר כרטיסים. דרך הגב הידעתם: שבברזיל עולים לאוטובוס מהצד האחורי! ושגם שם יש כרטיסן. טוב להת´ פבלו.
היי פבלו, ברוך הבא

בכל מקום בארץ מחיר מינימלי לנסיעה באוטובוס הוא 4.10 ש"ח. בתל אביב הגו את כרטיסיית ה"חופשי יומי" אז ככה אנשים שנוסעים הרבה באוטובוסים יכולים לשלם רק 9 שקלים וליסוע כמה שהם רוצים. הדברים שכתבת לגבי איכות הנסיעה ברכבת נכונים מאוד - אין מה להגיד שהקרונות החדשים שהכניסו לשירות הם ברמה גבוהה. הכיסאות נוחים מאוד, השרותים נקיים, קל מאוד להיכנס ולצאת מהרכבת, הנסיעה חלקה ונעימה וזמני ההגעה של הרכבת קבועים ומדוייקים. בניו יורק למשל החלונות של הרכבות התחתיות מכוסים בחריטות של מפתחות ומברגים.
 

Cornamenta

New member
תיקון קל...

היי פבלו, ברוך הבא

בכל מקום בארץ מחיר מינימלי לנסיעה באוטובוס הוא 4.10 ש"ח. בתל אביב הגו את כרטיסיית ה"חופשי יומי" אז ככה אנשים שנוסעים הרבה באוטובוסים יכולים לשלם רק 9 שקלים וליסוע כמה שהם רוצים. הדברים שכתבת לגבי איכות הנסיעה ברכבת נכונים מאוד - אין מה להגיד שהקרונות החדשים שהכניסו לשירות הם ברמה גבוהה. הכיסאות נוחים מאוד, השרותים נקיים, קל מאוד להיכנס ולצאת מהרכבת, הנסיעה חלקה ונעימה וזמני ההגעה של הרכבת קבועים ומדוייקים. בניו יורק למשל החלונות של הרכבות התחתיות מכוסים בחריטות של מפתחות ומברגים.
תיקון קל...
בבאר שבע מחיר נסיעה עירונית הוא 3.20 ש"ח, כי חברת האוטובוסים שם היא לא דן אלא "שירותי תחבורה ציבורית ב"ש". האוטובוסים טיפה מיושנים (נראים כמו הדור הישן של דן) אבל יש להם את המכשיר שמדפיס כרטיסים ובאופן כללי השירות טוב.
 

fireman

New member
ועוד תיקון

תיקון קל...
בבאר שבע מחיר נסיעה עירונית הוא 3.20 ש"ח, כי חברת האוטובוסים שם היא לא דן אלא "שירותי תחבורה ציבורית ב"ש". האוטובוסים טיפה מיושנים (נראים כמו הדור הישן של דן) אבל יש להם את המכשיר שמדפיס כרטיסים ובאופן כללי השירות טוב.
ועוד תיקון
התחבורה הציבורית בבאר שבע גובה 3.30 לנסיעה האוטובוסים (רובם) מהדור הישן אך בשנה האחרונה החלו להכניס אוטובוסים חדשים השירות מעולה, רק חבל שהאוטובוסים לא מתוחזקים כל כך טוב בעיקר מבחינת ניקיון ולצערנו יש חוסר באוטובוסים מה שגורם למצב של אוטובוס overloaded ברוב שעות היממה.
 

TAleader

New member
ערן?!? מה קורה חבר! ../images/Emo13.gif הכל בוער?

ועוד תיקון
התחבורה הציבורית בבאר שבע גובה 3.30 לנסיעה האוטובוסים (רובם) מהדור הישן אך בשנה האחרונה החלו להכניס אוטובוסים חדשים השירות מעולה, רק חבל שהאוטובוסים לא מתוחזקים כל כך טוב בעיקר מבחינת ניקיון ולצערנו יש חוסר באוטובוסים מה שגורם למצב של אוטובוס overloaded ברוב שעות היממה.
ערן?!? מה קורה חבר!
הכל בוער?
 

איליה.

New member
עוד תיקון

ועוד תיקון
התחבורה הציבורית בבאר שבע גובה 3.30 לנסיעה האוטובוסים (רובם) מהדור הישן אך בשנה האחרונה החלו להכניס אוטובוסים חדשים השירות מעולה, רק חבל שהאוטובוסים לא מתוחזקים כל כך טוב בעיקר מבחינת ניקיון ולצערנו יש חוסר באוטובוסים מה שגורם למצב של אוטובוס overloaded ברוב שעות היממה.
עוד תיקון
בחלק מהיישובים בצפון הארץ ובדרום הארץ מחיר הנסיעה הוא 2 שקל. ביניהם יקנעם, רכסים, חצור הגלילית, אופקים ועוד. משרד התחבורה הנהיג את זה במשך השנתיים האחרונות.
 
כרטיסנים באוטובוסים

כנסו מאמר קצר:
שלום לכל חברי הפורום: אתמול מצאתי את הפורום ונדעמתי לגלות כמה אני נהנה ממנו!!! שמעתי כמה האערות לגבי הרכבות בארץ,בלדעתי הרכבות בישראל מעולים. אני בן 13.5 ונולדתי בארגנטינה בשם הרכבות ממש גרועים, אין חלונות כי כולם מבחות שוברים עם אבנים או פטישים,הכל מבפנים ומבחוץ מקושקש בספריי,שלא נדבר על המושבים מעץ או פלסטיק! ובכלל אין שרותים ומזנון. עכשיו משהו שונה לגבי האוטובוסים בארץ: אני גר בכרמיאל ונדהמתי לגלות שנסיעה באוטובוס של פחות מ-10 דקות בכל הקוים ובמיוחד ב4, עולה 4:10 ש´ח. וגם חבל שהנהג במקום להתרכז בנהיגה צריך להתרכז בעודף המדויק שהוא צריך לתת לנוסעים. בארגנטינה התקינו מכונה מיוחדת ובאורוגואי אם אינני טועה יש כרטיסן שיושב במקום מיוחד ומוכר כרטיסים. דרך הגב הידעתם: שבברזיל עולים לאוטובוס מהצד האחורי! ושגם שם יש כרטיסן. טוב להת´ פבלו.
כרטיסנים באוטובוסים
גם בחלק מהאוטובוסים של ´דן´ היו פעם עולים בדלת האחורית ומשלמים לכרטיסן שישב שם. הבעיה עם זה (כמו שהבינו כבר ברוב העולם) היא שלכל כרטיסן כזה צריך לשלם משכורת, מה שמעלה משמעותית את העלות של כל נסיעת אוטובוס, ועושה אותה פחות כלכלית. לגבי זירוז התשלום של הנוסעים העולים, גם לזה הומצא כבר פתרון זה מכבר. מדובר בכרטיסים ´חכמים´ שמשמשים כמעין כרטיסיה שה-´ניקובים´ בה נעשים באופן ממוחשב ואלחוטי ע"י העברתם ליד מכונה מתאימה באוטובוס. הגמישות של הפטנט הזה היא נהדרת, הבעיה היא שבשביל שזה יהיה כדאי כלכלית צריך לעשות את זה לא רק בחברת תחבורה אחת, ולא רק בחברות תחבורה, אבל בארץ לאף אחד לא איכפת לגבי מה שקורה מעבר לגדר ביתו (או דלת אוטובוסו או שער תחנת רכבתו) וכך משרד התחבורה עוד לא הצליח לחייב את כל חברות התחבורה הציבורית לשלב מאמצים ושיטות.
 

יהוושע

New member
קיבלת את המסר

כרטיסנים באוטובוסים
גם בחלק מהאוטובוסים של ´דן´ היו פעם עולים בדלת האחורית ומשלמים לכרטיסן שישב שם. הבעיה עם זה (כמו שהבינו כבר ברוב העולם) היא שלכל כרטיסן כזה צריך לשלם משכורת, מה שמעלה משמעותית את העלות של כל נסיעת אוטובוס, ועושה אותה פחות כלכלית. לגבי זירוז התשלום של הנוסעים העולים, גם לזה הומצא כבר פתרון זה מכבר. מדובר בכרטיסים ´חכמים´ שמשמשים כמעין כרטיסיה שה-´ניקובים´ בה נעשים באופן ממוחשב ואלחוטי ע"י העברתם ליד מכונה מתאימה באוטובוס. הגמישות של הפטנט הזה היא נהדרת, הבעיה היא שבשביל שזה יהיה כדאי כלכלית צריך לעשות את זה לא רק בחברת תחבורה אחת, ולא רק בחברות תחבורה, אבל בארץ לאף אחד לא איכפת לגבי מה שקורה מעבר לגדר ביתו (או דלת אוטובוסו או שער תחנת רכבתו) וכך משרד התחבורה עוד לא הצליח לחייב את כל חברות התחבורה הציבורית לשלב מאמצים ושיטות.
קיבלת את המסר
האם קיבלת את המסר הארוך ששלחתי לך , לאחר שענית לי תשובה מפורטת על הקרונועים של שנות החמישים?
 

@@oshra

New member
דוקא בי-ם

כנסו מאמר קצר:
שלום לכל חברי הפורום: אתמול מצאתי את הפורום ונדעמתי לגלות כמה אני נהנה ממנו!!! שמעתי כמה האערות לגבי הרכבות בארץ,בלדעתי הרכבות בישראל מעולים. אני בן 13.5 ונולדתי בארגנטינה בשם הרכבות ממש גרועים, אין חלונות כי כולם מבחות שוברים עם אבנים או פטישים,הכל מבפנים ומבחוץ מקושקש בספריי,שלא נדבר על המושבים מעץ או פלסטיק! ובכלל אין שרותים ומזנון. עכשיו משהו שונה לגבי האוטובוסים בארץ: אני גר בכרמיאל ונדהמתי לגלות שנסיעה באוטובוס של פחות מ-10 דקות בכל הקוים ובמיוחד ב4, עולה 4:10 ש´ח. וגם חבל שהנהג במקום להתרכז בנהיגה צריך להתרכז בעודף המדויק שהוא צריך לתת לנוסעים. בארגנטינה התקינו מכונה מיוחדת ובאורוגואי אם אינני טועה יש כרטיסן שיושב במקום מיוחד ומוכר כרטיסים. דרך הגב הידעתם: שבברזיל עולים לאוטובוס מהצד האחורי! ושגם שם יש כרטיסן. טוב להת´ פבלו.
דוקא בי-ם
מחיר הנסיעה בודדת כנראה הכי יקר בארץ (דוקא בעיר דיי עניה) כשרוב הנוסעים הם תלמידים, סטודנטים ופנסיונרים- 4.9 ש"ח האוטובסים בי-ם הם של אגד בלבד בס"כ טובים ממלאים את יעדם ויש הרבה חדשים ירוקים רק חבל שהחלונות שלהם לא נפתחים ולפעמים יש נהגים קמצנים שבקיץ לא מדליקים מזגן ואז אפשר להרגיש כמו סיר לחץ. לילה טוב ושקט
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה