כנסו לפה רגע

  • פותח הנושא DmX3
  • פורסם בתאריך

DmX3

New member
כנסו לפה רגע

אם הייתם צריכים לבחור משחק NBA אחד או אנדר אובר אחד מה הייתם בוחרים מכל המשחקים של היום ה24 לחודש
 

DmX3

New member
ינצחו מעל 3?

וואלה לא יודע מה זה התבוסה הזאת 30 הפרש
 

DmX3

New member
למה אתה חושב ככה

משחק אחרון מיאמי זינו אותם 30 הפרש אני גם תכננתי לשים ניו אורלינס משחק 3 שזה בבית שלהם אבל אחרי תבוסה 30 הפרש לא יודע
 

DmX3

New member
צודק

גם נפלו על יום חלש לאאלה 20 מי 82 מהשדה ו3 מי 18 מהשלוש מיאי גרועים בחוץ אני ילך אני ניו אולינס זה לא נראה כאילו יהיה 3-0 למיאמי
 

בניוןמי

New member
לדעתי

מינוסוטה וסקרמנטו הימורים טובים! ואם יש לך אנדר אובר בדטרויט תשלח אנדר...
 

DmX3

New member
מינוסטה קשה משחק חוץ

דנבר החזיקו אותם לא רע משחק שני בסידרה דלאס למחר באנקר זה בבית של דאלאס
 
למעלה