אז ככה
קודם כל תודה על התגובה. למרות שהיא לא הכי טובה אבל אני מעדיף שתגיד את האמת ולא תשקר. הצבע המתחלף זה משהו שחשבנו שזה יהיה נחמד. לגבי הרקע,כמו שראית את הלוגו של האתר אז המסגרת שלו היא בצבע שחור וברגע שאני עושה את הרקע לבן אז התמונה לא תראה משהו. לגבי העיצוב,מעולם לא למדתי html באיזשהו קורס פשוט ישבתי עם התוכנה וניסיתי להבין מה עושים פחות או יותר וגם ביקרתי באתר של סיגל. אם תוכלו לעזור לי אז בסדר אם לא אז אני לא יכעס אבל הדבר הזה לא משנה כי יש לנו די הרבה גולשים שדי מענין אותם התוכן ואגב,הmp3 הם חוקיים בהחלט אלה גרסאות המותרות להורדה שנמצאות בפורום המוזיקה השחורה של איי או אל ובאתר של שב``ק ס` סלמטק