כנסו כנסו לכאן
טוב אז ככה אני רוצה להתנצל על כל ההודעות עם השפה המגעילה שהשארתי בפורום שמתי לב גם שמחקו לי כמה מהם אז מהיום אין יותר הילו`ש Zנותית ומגעילה יש את הילו`ש הילדה הטובה מי-ם אזזזזזזזז שיהיה לכם יום יפייפה אוהבת אותכם המון המון הילו`ש <במצב של רגיעות נפש>