כנסו כנסו לכאן

הילוש

New member
כנסו כנסו לכאן

טוב אז ככה אני רוצה להתנצל על כל ההודעות עם השפה המגעילה שהשארתי בפורום שמתי לב גם שמחקו לי כמה מהם אז מהיום אין יותר הילו`ש Zנותית ומגעילה יש את הילו`ש הילדה הטובה מי-ם אזזזזזזזז שיהיה לכם יום יפייפה אוהבת אותכם המון המון הילו`ש <במצב של רגיעות נפש>
 
אז אני מבינה ש...

יש את הילוש הפריחה...הכפרה.. ויש את הילוש הילדה הטובה מי-ם.. (יש ילדות טובות שם חוץ מהדוסיות?!) טוב, בכל אחת..יש את הילוש הפריחה ואת ההיא הטובה.. טוב שהשכלת להבין זאת...:)
 

הילוש

New member
סרטניישן

רק דבר אחד יש לי לרשום לך שמכיל שלוש מילים אני אוהבת אותך מתה עלייך כפרההההההההה ביי בייייייי יא זה כבר 18 ועכשיו זה כבר 24 יאא חחחחחחחח מתה עלייך נשמהההההה
 
חחחח אמנם עברת ל``ילדה הטובה``...

אבל לספור ממי..את לא כ``כ יודעת חחחחחחחחחחחחחח ``אני אוהבת אותך``=3 מילים.. אבל גם.. ``מתה עלייך כפרה``=3 מילים... אבל את בסדר את... וואלה?? עד כדי כך??? (מי משלם לך?? עכשיו אני רוצה לדעת!!)
 

הילוש

New member
טוב תביני את מצבי אני.....

כורדייה לא מפותחתת כורדים לא יודעים לספור טוב להגיד לך מי משלם לי????? בטוחה????? טוב זה פאעני* זה עם הכוכבית תנחשי לבד מי זה
 

הילוש

New member
טוב אני מגלה לךךךך

פאעני*=מאסטרו* חחחחחחחחחחחחח את שואלת את עצמך איך היא הגיעה לשם הזה אז בזמנו פאעני היה נכנס בשדם פאן(בן) ומאותו יום אני קוראת לו פאעני חחחחחחחחחחח
 
למעלה