כנסו כולם... מה קורה אנשים? חודש אוגוסט המתיש עומד להיסתיים.... מקווה ששלום כולם טוב.... געגעתי...
M MULAN30 New member 21/8/05 #1 כנסו כולם... מה קורה אנשים? חודש אוגוסט המתיש עומד להיסתיים.... מקווה ששלום כולם טוב.... געגעתי...
O orberman New member 21/8/05 #9 קבלי בחזרה ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo99.gif