כנסו זה דחוף.......

אקזוטי20

New member
כנסו זה דחוף.......

חברה תגידו אתם לא חושבים שהגזמתם אתם ממש כמו שתי מפלגות שמנסות לעלות לשלטון בדרכים שונות ולא מכובדות!!! חברה השלטון שלנו הוא דמוקרטי וכך גם האתר הזה אז בבקשה שאף אחד לא ינסה להית פה דיקטטור . זכותו של כל אחד לכתוב פה ולעשות פה כרצונו בגבול הטעם הטוב כמובן. כמו שזכותו של כל אחד לא להגיב לכל הודעה שהוא קורא פה וגם לא חובה להכנס אליה. אז בבקשה כדי שכוכלנו נתבגר ונשים קץ לנושא המגעיל הזה של גילאים מי ישמע מדובר פה בנישואים אנחנו בסך הכל מעבירים פה את הזמן ונכון שישנם גם כמה מערכות יחסים אבל אני יודע שהם מבדילים בין הצאט לחיים האמיתיים( מניסיון). אז לסיכום: הגיע הזמן שכולכנו נגלה בגרות ודייייייייייי דיייייייייייי דייייייייייייי לדבר על זה אני אגיד לכם ת`אמת כבר אין חשק להכנס לפורום הזה כי מדברים רק על זה וזה יצא מכל החורים!!! אז בבקשה ...... הנושא מיצא עצמו. ביי !! * אקזוטי התייאש מהנושא *
 

FeatheR

New member
תחזיק מעמד...

אם לכל אחד אחר יש שמץ של הגיון פה... אז לא רק אתה מרגיש ככה :)
 
למעלה