בלונדינית מ ת ו ק ה
New member
כנסו דחוף!!!
מה המצב?? אני מקווה שתוכלו לעזור לי.. אז תקשיבו שניה... יש לי שיער בלונד עיניים כחולות ואני בהירה... ואני מתלבטת עם כדאי לי לצבוע תשיער לשחור... יש כאלה אומרים לי שכן.. יהיה לך יפה וזה.. ויש כאלה אומרים לי שעדיף לי להישאר עם הבלונד... אבל הבלונד הזה יצא לי כבר מהתחת.. אין לי כוח לצבוע שורשים כל חודש.. ואני מתה לעשות שינוי... אז מה אתם מייעצים לי לעשות??? ואיך אני יכולה לשכנע את אמא שלי???
מה המצב?? אני מקווה שתוכלו לעזור לי.. אז תקשיבו שניה... יש לי שיער בלונד עיניים כחולות ואני בהירה... ואני מתלבטת עם כדאי לי לצבוע תשיער לשחור... יש כאלה אומרים לי שכן.. יהיה לך יפה וזה.. ויש כאלה אומרים לי שעדיף לי להישאר עם הבלונד... אבל הבלונד הזה יצא לי כבר מהתחת.. אין לי כוח לצבוע שורשים כל חודש.. ואני מתה לעשות שינוי... אז מה אתם מייעצים לי לעשות??? ואיך אני יכולה לשכנע את אמא שלי???