כנסו בבקשה - שמות מתחם

grafomn

New member
כנסו בבקשה - שמות מתחם

במסגרת השירות של loading.co.il נפתח שירות נוסף אשר מספק לכם דומיינים במחירים מוזלים כל שעליכם לעשות הוא להכנס לאתר לבחור את הדומיין המושלם בשבילכם ופשוט להזמין, המחירים נוחים לכל כיס ולא יקרים... www.loading.co.il/domain.php אתה מוזמנים לבדוק אותנו בנוסף נוסף שירות של הפיכת עברית על מנת להקל עליכם להפוך לבד מקווה שתנצלו את השירותים האלו אם למישהו יש הערות\שאלות\תלונות\ בקשות או כל דבר אחר אשמח לקבל מכם מייל בכתובת המייל שלי [email protected] יום טוב טל גולדפרב.
 

grafomn

New member
חבר'ה

לאף אחד אין תגובות לשיפור או רעיונות להוספת שירותים או משהו?
 
זה לא שביקשת ביקורת

(שבכל מקרה זה לא הפורום המתאים לבקש אותה). פרסמת את האתר. אם זה היה תלוי בי הייתי מעיף את ההודעה הזאת מכאן, אז בינתיים אל תמשוך תשומת לב ותקווה שהמנהלים לא ישימו לב למודעה שלך. יום טוב
 

grafomn

New member
בחורציק אתה יודע שאתה חוצפן?

בחורציק אתה יודע שאתה חוצפן? אני אכן פירסמתי את השירות אבל השירות הזה הוא אינו למטרת רווחים הוא למטרת שירות למען הקהילה ואין לי בו רווחים. אם אתה שואל הרווחים המעטים מאוד של השמות מתחם נכנסים ישר לשכלול ותחזוק במערכת אז אני מבקש ממך שתשקול שנית את ההודעה המגעילה שלך חוצפן.
 
למה לשקול שוב?

זה פירסום, וזה לא אמור להיות כאן. לא מעניין אותי אם אתה מרוויח או לא, זה אותו פירסום בכל מקרה. רוב האתרים באינטרנט הם במידה מסוימת "שירות למען הקהילה" כי גולשים מוצאים בהם עניין, אז מה, אז אפשר לפרסם אותם מתי שבא? יש כללים ויש הגיון בריא.
 

grafomn

New member
יכול להיות שאתה צודק

אבל האתרים האחרים פועלים במטרה להרוויח כסף מפרסומות או מכל דבר אחר בשירות שלי אין ולא יהיה רווחים כל שקל שנכנס ישר נכנס לתיחזוק ושכלול המערכת וזה עובדות אם תרצה שאני אפרט לך אשמח... בנוגע למיקום: חשבתי לעצמי שזה פורום בניית אתרים אנשים מחפשי דומיינים. אנשים מתכנתים ולפעמים קורה שחיביים עברית הפוכה (שיש אצלי בשירות) או שאנשים בונים אתרים צריכים מקום לעלות תמונות לכן חשבתי לפרסם כאן ולא במחשבה אחרת כמו שאתה הצגת שבת שלום טל
 
למעלה