כנסווו לכולם

כנסווו לכולם

אני רוצה להגיד כמה דבריםם.. 1.הדבר שהכי שנוא אליי בסדירה הזאת זה הפרסומות איפשר ככה 2. אילאן את הכי מושלמת והכי יפה בסדרה ואין כמוך 3.יהודה לוי השחקן של הסדרה איך אני מחכה לך סדרה שלך בערוץ 3 אתה מלך
 
../images/Emo41.gifמסכימה עם כל מילה שלך../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ופעם הבאה לשרשר
 
חח גם אותי הפרסומות מעצבנות..

אבל בנתיים אין אהבה מעבר לפינה.. גררררררר בגלל ההתנתקותתת...
 
../images/Emo39.gif

חחחחחחחחח איך אני אוהבת את ההודעות האלה הן מצחיקות אותי לא יודעת למה כאילו אם כל אחד ירשום מה מפריע לו ויפתח הודעה חחחחחחחחחחחחחח מה עובר עלי??????????????????????????????
 
../images/Emo39.gifחיחי

קורה קטע לפמים שאתם כותבים הודעה מגיעים לסוף או לאמצע ולא מבינים מה רשמתם ואז כדי לצאת מהפדאיחה<--- אין לי כח לראות איך רשמתי ת'מילה הזאת אתם רושמים מה עובר עלי? או שרק לי זה קורה? מה עוברררררררר עלי?????? לעזאזאלללללללללללל חעחעחעחעחעעחע
 
למעלה