כניראה יהיו חייבים לעצור את וענונו

מטרניך

New member
כניראה יהיו חייבים לעצור את וענונו

ולהושיבו בכלא עד יומו האחרון. וענונו מוכיח בהתנהגותו שהסיפור עבורו לא נגמר וכי הוא ממשיך לפעול נגד בטחון המדינה. עם מעצרו של פטרונו הבריטי, פיטר הונאם, בעבירות בטחוניות (כניראה כוונה לפרסם פרטים נוספים על תוכנית הגרעין של ישראל), הכריז וענונו בריש גלי >>כי זהו חלק "מהמלחמה המתמשכת של השב"כ נגדי, נגד תומכיי ונגד אלה הרוצים לחשוף את סודות הגרעין הישראלי".<< וענונו ותומכיו השמאלניים בארץ ובחו"ל חושבים כניראה שיש להם 'זכות' 'לחשוף את סודות הגרעין הישראלי' ולצאת בלי עונש. מדאיג שנמק התבוסתנות מתפשט מהשמאל הקיצוני גם אל 'השמאל השפוי'. >>ח"כ יולי תמיר (העבודה) גינתה את המעצר. זה "מהלך מסוכן לדמוקרטיה", אמרה.<< תמיר ודומיה שמים את עצמם מעל רשויות החוק ובתי המשפט ומוכנים להפקיר את בטחון המדינה לטובת 'זכויותיהם' של פושעים ועבריינים המנסים לפגוע בה בכל מחיר. את הסכנה לדמוקרטיה היא רואה לא בנסיונות לפגוע בישראל, אלא בצעדי ההגנה של ישראל מפני אויביה - כדרך שעושה כל מדינה נורמלית בעולם.
 

שמוצקין

New member
"יחסי ישראל בריטנה לשפל חסר תקדים"?

האים אני חולם או שהכותרת הזו תופע פה בקרוב. מטריך אני ממש נהנה ממך אתה יותר טוב מהקומדי סטור.
 

שמוצקין

New member
לא בדיוק לא בדיוק

אני הבחור שרואה מטרניך ולא לגמרי ברור למה עדיין משדרים אותו.
 

מטרניך

New member
חכה חכה, וענונו יחטוף את כל המקל.

עוד מעט אפשר יהיה להכין את התא לבוגד.
 

שמוצקין

New member
אני מנסה לדמיין את "הראיון"

שמר הונאם ניסה לערוך עם וענונו: הונאם: מוטי מה יש לך נגד המדינה ? וענונו : לא נותנים חצילים אלה , מה זה צריך להיות ? בנאדם 18 שנה בבידוד ולא מקבל אף חציל. הונאם :יש לך מידע נוסף על מה שכבר אמרת בעבר? וענונו: תשאל את דרדסבא אני עם הערבים בני דת משה גמרתי . רק סכנין וזהו זה. הונאם :בכל זאת ,מה דעתך על מדיניות הגרעין של ישראל ? וענונו : פה גדול רוצה אוכל ועכשיו. פה גדול רעב מאד. וכך נמשך לו הראיון העקיף כשהעיתונאי שואל שאלות שהתשובה עליהן ניתנה כבר לפני 18 שנה ומוטי וענונו עונה חלקי משפטים בלתי ברורים.
 

מטרניך

New member
בטח בשביל החציל הוא מסתובב פה

בין הרגליים בראיונות קונספירטיוויים בחצרות כנסיות ושכר עבור וענונו ב-3000 $$$ לחודש את אנדרומדה - במקום את דימונה וסינדי.
ואתה תהיה עוד מעט ג'ון לה קארה מס' 2. ממזר, אה? כותב על 'חצילים' ומתכוון ל'גרעינים'.
 

שמוצקין

New member
אני חושב שהשכירויות

משולמות בעיקר מתרומות. ואני גם חושב שמוטי וענונו אינו שפוי ומן הנמנע שיהיה אחרי שנים רבות בבידוד. ההימור שלי מטרניך הוא שהוא יעזוב את הארץ תוך שנה או קצת יותר. הנזק שיחיד שהוא מסוגל לגרום זה קצת נזק תקשורתי לישראל ,כאשר יתברר המצב הנפשי הקשה שנגרם לו מהבידוד.אבל בעיניין הזה אין לשירותי הביטחון על מי להלין חוץ מאשר על עצמם .מי שרוצח את הוריו שלא יתבכיין שהוא יתום.
 

אשרת

New member
אני חושבת..

שכאשר אדם מחליט לעשות פעולה קיצונית וחשוף סודות אטום או כל דבר אחר חמור.. שלא יבכה אחרי זה למה כל הזמן מחפשים אותו , ולמה הוא יוצא עם נזקים (אם הוא יצא באמת עם נזקים נפשיים) מהכליאה שלו. במקרה הזה, אותו אדם יכול לבוא אך ורק לעצמו בטענות.
 

אשרת

New member
עם כל הכבוד אדון,

ההתייחסות שלך ממש לא לעניין. אני אמרתי --> שכאשר אדם מבצע מעשה כלשהו, ולא משנה לי כרגע המניע שלו, הוא צריך לקחת בחשבון שהוא עלול לצאת בנזקים מסויימים. זה הכל. אני בכלל חושבת שצריך לתת לוענונו להעלם (לא בכוונה של להמית אותו חס וחלילה), אלא פשוט על מדינת ישראל להפסיק לעשות שטויות ולעלות את האדון הזה כל פעם לכותרות מחדש. זה הכל.
 

שמוצקין

New member
גם אני חושב שלא צריך להעלות אותו

לכותרות. גם מלכתחילה לא היה צריך. לא יצא מכל מבצע החטיפה הזה שום דבר טוב .אף אחד לא קנה את הבלוף ,שבשביל מפעל תכסטיל עוצרים בנאדם וגם לא את הבלוף ,שאין לנו נשק גרעיני. נגרם לנו נזק תדמיתי גדול, שהכביד על היחסים בין ישראל לכל מיני מדינות ומוציא לנו ברחבי העולם, שם של עם פרימיטיוי שיש לו בעיה עם דמוקראטיה. השם הרע הזה גם תורם ליחס שלילי כלפי תיירים ישראלים.
 

אשרת

New member
../images/Emo6.gif

וזה בא עוד מאדם שטען שאני לא שווה את זמן התגובה שלו. לגבי וענונו והטיפשות של המדינה באי השקטת הנושא, אין לנו שום ויכוח בנושא.
 

מטרניך

New member
אתה צודק: 'מי שרוצח את הוריו שלא

יתבכיין שהוא יתום'. ולכן וענונו צריך לחטוף את כל הזרג בהזדמנות הבאה ולהירקב בכלא. אבל כמו שאני מכיר אתכם אתם תגייסו אוקיאנוס של דמעות למענו כמו למען כל אוייב של ישראל.
 
למעלה