כניסה

natali2007

New member
תיהי בריאה מאמי..

דרך אגב שזה יהיה אז תשלחי לי הודעה! אני ישמח לדעת !:)
 
../images/Emo41.gifנצל"ש משו מעניין..

משו שגיליתי לא מזמן.. דודה שלי הייתה בעבר הרחוק חברה של דוד של יהודה סעדו.. קראו לו חזי.. היא סיפרה לי שהיא זוכרת שיהודה נולד היא הייתה בברית שלו חח שסיפרתי לה אתמול שהוא זכה היא הייתה שמחה.. חחחחח
 
../images/Emo41.gifמותק..

אין הרבה שנמצאים בשעות האלה במחשב כמוך.. גם אני עכשיו הולכת לישון תיכנס/י לפה מחר יש מצב שיענו..
 
למעלה