כניסה
N natali2007 New member 31/8/05 #3 תיהי בריאה מאמי.. דרך אגב שזה יהיה אז תשלחי לי הודעה! אני ישמח לדעת !
מ מורושה הממושה New member 31/8/05 #4 ../images/Emo41.gifנצל"ש משו מעניין.. משו שגיליתי לא מזמן.. דודה שלי הייתה בעבר הרחוק חברה של דוד של יהודה סעדו.. קראו לו חזי.. היא סיפרה לי שהיא זוכרת שיהודה נולד היא הייתה בברית שלו חח שסיפרתי לה אתמול שהוא זכה היא הייתה שמחה.. חחחחח
../images/Emo41.gifנצל"ש משו מעניין.. משו שגיליתי לא מזמן.. דודה שלי הייתה בעבר הרחוק חברה של דוד של יהודה סעדו.. קראו לו חזי.. היא סיפרה לי שהיא זוכרת שיהודה נולד היא הייתה בברית שלו חח שסיפרתי לה אתמול שהוא זכה היא הייתה שמחה.. חחחחח
מ מורושה הממושה New member 31/8/05 #17 ../images/Emo41.gifמותק.. אין הרבה שנמצאים בשעות האלה במחשב כמוך.. גם אני עכשיו הולכת לישון תיכנס/י לפה מחר יש מצב שיענו..
../images/Emo41.gifמותק.. אין הרבה שנמצאים בשעות האלה במחשב כמוך.. גם אני עכשיו הולכת לישון תיכנס/י לפה מחר יש מצב שיענו..