כניסה לחלונות הצ'אט..

ori 6

New member
כניסה לחלונות הצ'אט..

שלום לכולם, יש לי מחשב חדש, התחברתי איתו לאינטרנט, הכל עובד טוב. שניסיתי להכנס לצ'אט של נענע ולצ'אט של תפוז (הבסיסיים!) זה לא העלה לי את הצ'אט אלא היה ציור של X אדום... מה עושים במצב כזה?
 

yvl

New member
התקנת ג'אוה?

אולי הסיבה לכך היא שלא מותקן רכיב ה - Java אצלך במחשב... נסה להוריד מהאתר של java את התוכנה האחרונה.. מקווה שעזרתי
 
למעלה