כניסה לחלונות הצ'אט.. שלום לכולם, יש לי מחשב חדש, התחברתי איתו לאינטרנט, הכל עובד טוב. שניסיתי להכנס לצ'אט של נענע ולצ'אט של תפוז (הבסיסיים!) זה לא העלה לי את הצ'אט אלא היה ציור של X אדום... מה עושים במצב כזה?