כן.....

כן.....

שוב פעם יום שבת. שוב פעם אני בעבודה. שוב פעם משעמם לי..... א נ י ..... כ א ן..... (תסבלו..)
 
פשפש..

שבת שלום לך ידידי.. אמנם אני הולך לכדורגל עוד מעט .. אבל במעט הזמן שיש לי אני מוכן לשעשע אותך מעט.. בכל מקרה..שתהיה לך משמרת סבבה. ג`וני בוי.
 
למעלה