כן או לא ???

אם הייתי אלוהים..

הייתי מבטלת את המושג אלוהים.. ועוברת לגור בחווה עם סוסים...
 
מנהל חדש...

אני רוצה להעלות לסדר היום את ענין מינויו של מנהל חדש שעוד לפני ההכתרה הסמיך עצמו לתפקיד. יש לציין שהוא עושה זאת ברצינות ראויה להערכה, יאללה הצבעה.
 
כלום, הכל נפלא כבר ככה.

טוב, תמיד אפשר לשפר, אבל היי אם לא היה מה לשפר, היה משעמם.
 
לו התאהלתי

כמה רעיונות ליעול העולם. -השמדה טוטאלית של הג'וקים החומים עם הרגלים השעירות והעינים המרושעות שמקובעות בצידי הראש הקטן והאכזרי. -לקבע חוש טעם בתחת (כל הזכויות שמורות לקלאסיק ובתש ולקארמה של דירה שלה) -מכניסה תבונה בלב בני האדם שימצאו בגדים חד-פעמיים. -מוציאה חוק אקסיומטי שלא יכולה להתקיים מציאות שגמד יכול לשמש כיו"ר ועד בית. -מצפה את כל החול בעולם בחומר נוגד הדבקות לעור -מכניסה את הארטיק בטעם ענבים כמאכל חובה עדתי כלל עולמי. -הופכת את האיידס למשהו חביב וניתן להסרה כמו נקודת חן מתחת לגבה. -מסרסרת לחלוטין את התשוקה האנושית לחמידת אופניים בעיקר היפות מבינהן -סותמת לחלוטין את נקבובית השיער בכל מקום בגוף מלבד בקרקפת. גברים ונשים.
 
למעלה