כמעט על סף יאוש

כמעט על סף יאוש

המחשב שלי עבר פירמוט מחוסר ברירה ואני מנסה לעבוד עם הארכנופיליה ולא מצליחה, התקנתי את התוכנה, העברתי את קבצי הטאב למקומם הנדרש ובכל זאת אני לא מצליחה לכתוב בעברית - נכתב לי ג´יבריש עברתי על ההוראות של אלישע כפי שכתוב בטאג ליין והבעיה לא נפתרה. (זה כותב ג´יבריש כאשר אני מנסה להוסיף תמונה ומתקבל החלון בו קובעים שם לתמונה כפי שיופיע בעורך), בעיה אחרת - אני לא מצליחה ליצור מסגרות - עברתי על כל ההוראות שנתנה מאשה ובכל זאת אין תוצאות, אני מנסה כבר ארבעה ימים לפחות וזה לא הולך ואין לי מושג מה אני לא מבצעת נכון. ה צ י ל ו !!! |מזיע| |מזיע| |מזיע| |מזיע| |מזיע| רונית
 

udiyulis

New member
רונית, מחשבה שעולה בי

אולי אחרי הפירמוט והתקנת מערכת הפעלה מחדש, חסרים לך הפונטים הנדרשים Ms sans serif . אפשר להוריד אותם מכל אתר פונטים (ראי במאגר הקישורים בקטוגריית "בניית אתרים"). עם מסגרות עדיין לא התנסיתי, לכן איני יכולה, לצערי, לסייע לך. אני מניחה שעוד אחרים יכנסו לכאן, ואולי מהם תבוא העצה והישועה. השתדלי להיעזר בסבלנות, נחישות והתמדה - ותראי תמורה. בהצלחה
 
אודי תודה

קודם לכן לא הבנתי את הרעיון של הפונט, וזו באמת הייתה הבעיה. תודה (כשמסבירים לי לאט אני מבינה מהר) עכשיו נותר לי אתגר נוסף, להתמודד עם המסגרות, משום מה נוצרות לי מסגרות כפולות. לא להאמין כמה שעות אני יושבת ומנסה ולא מבינה היכן הבעיה, אבל גם זה יגיע............ רונית
 
רונית

תעתיקי במקום הבודי.. זה נמצא במסמך של מאשה בסוף "זה קוד המסמך כולו" אם הלכת בדיוק לפי מה שמאשה כתבה.. זה מצליח גם לי בהתחלה היו מסגרות כפולות אחרי שהעתקתי את הקוד הזה, הכל יסתדר <frameset rows="20%,*"> <frame src="title.html" name="כותרת"> <frameset cols="80%,*"> <frame src="main.html" name="דף מרכזי"> <frame src="menu.html" name="תפריט"> </frameset> </frameset> </html>
 
חיה תודה אני מנסה ונתקלת בבעיה

חדשה,אני לא מצליחה להציג את דף האינטרנט במקום זאת מתקבלת הודעה The page cannot be displayed וזה ללא קשר למסגרות, אני לא מצליחה להציג אף דף בעורך.
 

udiyulis

New member
רונית, עוד טיפ קטן

בתפריט הראשי של תוכנת הארכנופיליה, בלחצן ה- preview תבחרי באפשרות: Select & Launch Browser: Internal browser ואז תקבלי שני חלונות מקבילים - של העורך ושל הדפדפן הפנימי שיציג לך את הדף שערכת כפי שהוא יראה בפועל. מקווה שסייעתי במעט בהצלחה,
 
הצלחה חלקית, הצלחתי לחזור ולראות

בדפדפן את הדפים שאני עורכת (תודה אודי על הטיפ) אבל לגבי המסגרות לא המשכתי לנסות, החלטתי להתרחק ליום אחד (נסעתי עם אמי וביתי בת ה -3 ליום כיף בתל אביב),עכשיו אחרי ניקוי הראש אני אנסה שוב. לדעתי יש לי בעיה בקישור המסמך למסגרת, אני כניראה מפספסת שלב. אני אנסה שוב ואראה עם אני מצליחה להתגבר על הבעיה.|מזיע|
 
ה צ ל ח ת י !!!!!!!!!!!../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif:-

לא להאמין אבל פתאום אחרי "משחקים" -מצאתי את הבעיה לא הגדרתי נכון את הקישורים בין הדפים והדף הראשי!!! ומרוב צעקות שמחה הערתי את הילדים - אני הולכת להרדים אותם חזרה.... איזה כיף אני לא מפסיקה לחייך....
 
ממש שמחה בשבילך!

ושמחה שסייעתי - בכלל לא הייתי בטוחה שאני בכיוון הנכון. אתמול נשמעת כל כך מותשת ונואשת, טוב לראות אותך היום רעננה וצוהלת. המשיכי והעלי לאויר כשיהיה מוכן. אשמח לראות. בהצלחה
 
למעלה