רונית גרין
New member
כמעט על סף יאוש
המחשב שלי עבר פירמוט מחוסר ברירה ואני מנסה לעבוד עם הארכנופיליה ולא מצליחה, התקנתי את התוכנה, העברתי את קבצי הטאב למקומם הנדרש ובכל זאת אני לא מצליחה לכתוב בעברית - נכתב לי ג´יבריש עברתי על ההוראות של אלישע כפי שכתוב בטאג ליין והבעיה לא נפתרה. (זה כותב ג´יבריש כאשר אני מנסה להוסיף תמונה ומתקבל החלון בו קובעים שם לתמונה כפי שיופיע בעורך), בעיה אחרת - אני לא מצליחה ליצור מסגרות - עברתי על כל ההוראות שנתנה מאשה ובכל זאת אין תוצאות, אני מנסה כבר ארבעה ימים לפחות וזה לא הולך ואין לי מושג מה אני לא מבצעת נכון. ה צ י ל ו !!!
רונית
המחשב שלי עבר פירמוט מחוסר ברירה ואני מנסה לעבוד עם הארכנופיליה ולא מצליחה, התקנתי את התוכנה, העברתי את קבצי הטאב למקומם הנדרש ובכל זאת אני לא מצליחה לכתוב בעברית - נכתב לי ג´יבריש עברתי על ההוראות של אלישע כפי שכתוב בטאג ליין והבעיה לא נפתרה. (זה כותב ג´יבריש כאשר אני מנסה להוסיף תמונה ומתקבל החלון בו קובעים שם לתמונה כפי שיופיע בעורך), בעיה אחרת - אני לא מצליחה ליצור מסגרות - עברתי על כל ההוראות שנתנה מאשה ובכל זאת אין תוצאות, אני מנסה כבר ארבעה ימים לפחות וזה לא הולך ואין לי מושג מה אני לא מבצעת נכון. ה צ י ל ו !!!