כמעט מוכן לצבע

av_i_va

New member
כמעט מוכן לצבע

בערב אלך לסיים את התחתית ואת החלק העליון. עד הבוקר זה יהיה יבש, ומחר - מלאכת הצביעה.
 

av_i_va

New member
אם כבר התחלתי עם הבלגן...

אז למה לא גם קערה. סתם, משהו פשוט. מה יצא מזה? נראה! ואולי יוולד גם חתול...
 

Y A E LY

New member
אביבה

יוצא מאוד יפה. וגם אהבתי את הרעיון של הצביעה והספירלה... למרות שזה הריה מאוד מיוחד כשזה היה בנייר עיתון כתוב... (וגם הביא לי רעיון ליצירה) אביבה- איך יצרת בקבוק כל כך גדול?!?
 

av_i_va

New member
נא להכיר: מקצוע עיקרי-זבלנית../images/Emo99.gif

עם השנים למדתי שברחובות מתגלגל אוצר. כך, הפכתי לזבלנית. את הבקבוק ראיתי זרוק בפינה באיזה סופר (בקבוק בירה מתנפח) שאלתי אם מותר לקחת ..... וההמשך, כפי שאת רואה.
 

אורלי99

New member
יו ../images/Emo12.gif

ואני הייתי צריכה כל השנים להתבייש בזה..... צריך להקים קבוצת תמיכה לזבלנים כפייתיים. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות למי שזרק את הכורסא משנות ה - 50 ברחוב. אני חייבת לך 6.5 ל"י על פי המס שמופיע בבולי הקניה .
 

Y A E LY

New member
יש לי חברה זבלנית......

אוספת ומשפצת ה-כ-ל!!! הכורסא הזו יצאה מדהים!!!
 

etilly

New member
אם ג´אנק הוא עיניינינו (כמה נונים!)

הכורסא הזאת קיבלתי אותה ממישהו שמצא אותה בפח ויודע עד כמה אני אוהבת את שנות ה-50 מרוב שאני לא החלטית, עוד לא הצלחתי למצוא בד הולם ליצירה והיא מחכה, ככה מכוערת בצד. והיא כל כך נוחה!!!!!!!!! מבטיחה לטפל בה בזמן הקרוב
 

etilly

New member
ועוד בעינייני זבל...../images/Emo122.gif

בחצר של פיק אפ, בגעש, מצאתי 4 כסאות מהדגם הזה בצבעים שונים ואני חולה עליהם! קיבלתי אותם מתנה כשביקשתי יפה (טוב נו...הם מכירים אותי) אבל אפשר גם למצוא שם דברים בגרושים! חשבתי לצבוע את ארבעתם לאותו צבע, אבל בסוף השארתי ככה: 3 בטורקיז ואחת בירוק רעל כפי שמצאתי אותם
 

etilly

New member
למרות שכאן זה לא פורום עיצוב

לא פורום עיצוב פנים, אבל הנה תמונה של הפינת אוכל עם הכסאות שמצאתי (דרך אגב גם השולחן "הרמנו")
 

אורלי99

New member
תגידי את מורמאלית????

איזה כורסא מדהימה !!!! את מוכנה לשאול אותי שוב את דעתי??? יופי. אז ככה: הייתי משייפת ת´רגליים וצובעת אותם בשחור או בחום מאוד מאוד כהה על גבול השחור. והריפוד בירוק, כמו שהיפנים משתמשים בו. במניפה של טמבור קוראים לו Shenanigan ומספרו 24A. צבע מדהים. אפשר לבוא אלייך לצבוע?? מאז שעבר פסח אנשים לא זורקים כלום, אולי זה המצב הכלכלי?? אוף.
 

etilly

New member
לא, אני לא "מורמאלית"!../images/Emo6.gif

פעם ראיתי אותה דווקא בקטיפה אדומה, ואז זה עבר... אחר כך רציתי אותה בבד משובץ בסגנון של הכורסא שלך, ואחר כך דימיינתי אותה...כתומה. את מבינה עכשיו למה היא עדיין עומדת כאן בצד. לגבי הצבע, על זה כבר יש החלטה: אשייף אותם ואצבע בצבע לזור של יעקובי מס´ 6 (חום כהה כהה כהה, כמו עץ וונגה) זהו...
 

אורלי99

New member
אני בהחלט מבינה

לי לקח שנתיים (!!!) לסיים את הכורסא שלי (שיוף מאסיבי של הלקה, צביעה של הרגליים, הדבקה חוזרת של כל הכורסה {שהיתה במצב קטאסטרופאלי}, זמן לחשוב על איזה ריפוד, קניה של ריפוד עם פסים צבעוניים, חרטה, קניה של בד ריפוד אחר, רפד ....)
 

av_i_va

New member
איזה יפה!!!! את ../images/Emo8.gifמוכרת????

הוא מקסיםםםםםםםםםםםםםם אני מקנא! (סתם) גם אני מצאתי היום מציאה. לא תאמיני!!! כסא מתקפל מקסים ומיוחד, באותו גיל בערך. חכי חכי!!!! מה שאעשה ממנו!!! זמן! איך שכחתי!!! יש למישהו קצת זמן "לזרוק" אני מה זה זקוקה לאיזו קופסא ענקית או לפחות חבית!!!!
 

etilly

New member
אורלי, יש לי עוד משהו בשבילך

יאלה יאלה... פתוחה לרעיונות! עכשיו, בזמן שניקיתי את הבית, נתקלתי גם בכורסא הזאת שמחכה בצד (ואני עד עכשיו התלוננתי שמשעמם לי בחופשת לידה ולא שמתי לב שיש לי כל כך הרבה מה לעשות בבית!!!)
 
אני אחשוב על רעיונות

אבל אכן זה תמד ככה הדברים שמתחת לאף שלנו הם הדברים שאנחנו לא מוצאים ולא שמים לב אלים.......
 

av_i_va

New member
ממש מתבקש סגנון צעיר

לדעתי ממש מתבקש סגנון צעיר, בגלל העדר משענות ליד. מה שהייתי עושה זה כך: לוקחת לרפד ותופרת כרית ענקית (כזו שתמש גם כמושב וגם כמשענת לגב) מבד עבה. בתוך הריפוד ממלאים ספוג שהוא קטן בכמה סנטימטרים מהבד עצמו. תופרים מסביב לספוג וכך יוצרים שוליים עשויים בד בלד. באופן מפוזר תופרים כפתורים שעוברים דרך כל הכיסוי, ז.א. כפתור מכל צד מחובר ביניהם. על מנת שיהיה נוח לשבת על זה, צריך לקבע אותו לכורסא. לשם כך, תופרים למזרון סרטי קשירה מאותו בד, ב-3 מקומות: לרגליים הקידמיות, לחלק העליון של משענת הגב, וכמובן לחיבור שבין מושב למשענת. מראה צעיר ומשתלב בכל מקום בבית. רעיון נוסף: להשתמש ב-2 צבעים של בד. בכל צד צבע אחר. בכל צד, צבע מנוגד של כפתורים וכך גם עם הסרטים. פעם צבע כזה ופעם אחר.
נ.ב. ציור מעולם לא היה הצד החזק שלי
 
למעלה