כמו שזכור לי חוזה עתידי דורש יותר

יוס יוס

New member
כמו שזכור לי חוזה עתידי דורש יותר

בטחונות(יותר מהאו"פ מעו"ף)...או שאני טועה? ואם ברצוני לסגור חוזה אני אמור לקנות את הצד ההפוך??? פשוט כבר לא זוכר את כללי המשחק אשמח לשמוע תשובה ...ותודה מראש על האינפורמציה
V
 

יוס יוס

New member
מה שכן זכור לי ,שהמסלקה של הבורסה

מתחשבנת יום ביומו .והאם זה נשאר ככה עד היום? למשל החוזה על מדד 10 -נניח ועלה ל - 11 ,והחוזה שלי חיובי (כלפי מעלה) נכנס לי לחשבון 100 ש' בסוף יום...ואם בכיוון ההפוך יוצא לי 100ש' בסוף יום. אם אני טועה או שמשהו יכול להסביר לי אני אשמח...תודה !!
 
תשובות

לא כל כך הבנתי אם את שואל על השוק בארץ או על שווקים בחו"ל. ככלל, לכל בורסה בעולם יש את הכללים שלה ולכל חוזה יש את הבטחונות שלו, אין כאן "חוקים גלובליים". ברוב הבורסות בעולם - חוזים נסחרים בשיטת Mark To Market , כלומר (כפי שכתבת) בסוף כל יום יש התחשבנות על רווחים/הפסדים בהתאם לשער הסגירה. בבורסה בישראל לא נסחרים בכלל חוזים עתידים, כך שכרגע אין מה לענות. לגבי שאלתך על סיגרת חוזה - נכון, קונים את הצד ההפוך. לגבי שאלתך על בטחונות - היא כללית מידי. השאלה למה אתה משווה את החוזה, יש באופציות כמו שאתה יודע הרבה אסטרטגיות וחשוב מה משווים למה. ניתן למשל להרכיב "חוזה סינטטי" באמצעות קנית קול וכתיבת פוט או ההיפך. כמו כן חשוב האם ההשוואה לסוחר ארוך טווח או לסוחר יומי, כי למי שסוחר Intra-Day (כלומר תוך-יומי) קוצצים את הבטחונות הנדרשים לחצי. כמו כן צריך לקחת בחשבון שהבטחונות שנדרשים באופציות עלולים לגדול עם הזמן (אם הפוזיציה מפסידה), ואילו בחוזה אין כמעט אלמנט כזה בגלל שכל יום מתחיל סיפור חדש. כמו כן כפי שרשמתי זה משתנה מחוזה לחוזה.
 

יוס יוס

New member
תודה רבה ,אני פשוט זוכר שבשנת1999

לערך רצו להכניס חוזים עתידיים פה בארץ ,או שהכניסו (אני לא בטוח שהשנה היא מדוייקת)והמסחר בהם היה אמור להיות כמו באמריקה ,כי אז הכינו אותי כדיי לסחור בהם!! ולפי מה שזכור לי רצו לקחת על הבטחונות כפול 1.5 מהאופציות ,אוליי כמקדם הגנה למשהו חדש ופחות ידוע . ד"א יש אלמנט של בטחונות גבוהים , כי אם נעשה חוזה על מדד 650 ויש לנו למשל חודשיים זמן חוזה ויש לך לדוגמה 40.000 ש' והמדד בורח ל- 690 וזה שלקח חוזה יורד נגמר לו הכסף ,אבל לחוזה מבחינת זמן יש נניח עוד שלושה שבועות, פה מתחיל הסיכון לאותו גוף שנותן חסות (הכוונה בנקים ברוקרים וכדומה )...כמובן שהמספרים שנתתי לא נכונים אלה רק לשם דוגמה !!! בקיצור אני לא ממש בעניינים כרגע לכן אם תראה טעויות תסלח לי!!
 

efargan

New member
אתה מוזמן להתעדכן

יש אצלנו סדנת הכרות עם שוק החוזים פשוט תרשם באתר ותציין שאתה מתעניין וכבר יצרו איתך קשר. גם כדאי וגם פשוט לביצוע. www.mptrade.co.il תוכל גם לקבל תוכנת דמו עם נתוני זמן אמת בשביל להיזכר בדיוק בכללים. לדעתי מי שסוחר באופציות מעוף ימצא את נושא החוזים כאטרקטיבי ביותר נסה ותיווכח!
 

efargan

New member
בעצם כבר ביקרת באתר

אתה יכול לפנות אלינו בכל שאלה נוספת באיי
 

יוס יוס

New member
אוליי תכנס גם לאתר האו"פ מעו"ף

ותעדכן אותם (בטוח שחלק יתעניינו )
 
למעלה