כמו כן, מוות.

chatenoire

New member
כמו כן, מוות.

או - תקציר ממש קצר של פגישת אקזלטד ממש ארוכה. זה היה סשן מגניב לאללה עם דמויות נהדרות, קרב מצוין ואוירה מצוינת. הוא גם היה ארוך בטירוף, לכן החלטתי לגלגל Intelligence + Craft עם Specialty של התחנפות למנחה ולהעלות תקציר שונה מבדרך-כלל. הוא מייצג אמנם רק קטע קצר מאוד מקרב ארוך ומסעיר, אבל זה הקטע החביב עליי (בתור זו שיצא לה לנשק Dragon-Blood יפה-תואר). צ'ירז.
 

ננסק

New member
מוות כמטבע עובר לסוחר

בהודעה שבראש השרשור הזה מוצגת שליתה1. אתם מוזמנים לבחון אותה מצדדיה השונים, ולשים לב לנקודות העדינות של השלטנות1 הכללית הנובעת ממנה. היה זה אראבאוס קייד, כמדומני, שאמר "שליתה1 אינה בלב, שליתה1 היא בכבד". כזכור, לאחר מכן הוא אכל את הכבד שלו עצמו, ושב לחיים כלונאר. ובמילים אחרות, אני חושב שהציור מגניב הרבה יותר מסיכום פגישה במילים, אפילו שהוא מובן רק למי ששמע על הפגישה (...כי אין סיכום פגישה. אבל באמת, זאת בעיה של כל האנשים האחרים בעולם). מצוין!
 

רמץ

New member
../images/Emo97.gif../images/Emo59.gif../images/Emo42.gif../images/Emo188.gif

מגניב עד דמעות! זוכה בתואר סטאנט השנה
 

Gilgam69

New member
ובינתיים...

השעה הייתה שעת לילה מאוחרת. אולם הנשף נראה כלאחר מלחמה. ואכן לפני זמן קצר התחוללה כאן מלחמה אדירה, בין דמי הדרקון צעירים ואצילים לבין אנתמות מתועבות, שדים קדמונים מהזמן לפני ההיסטוריה. שולחנות וכיסאות היו זרוקים לכל עבר, המזון, השתייה והפרחים שאליהם מוטלים על הרצפה. הרצפה עצמה הייתה כשלולית גדולה ורדודה של מים מהולים ביין ובהרבה מאוד דם. שברי הזכוכית של הנברשות הגדולות שהיו תלויות על תקרה צפים כסירות נוי עדינות ופרפרי בזלת חדים כתער יוצרים איים קטנטנים בכל מקום. אפילו הקירות שרוטים וחרוכים, עוד ראייה של ההרס והחורבן שהתחולל כאן. האולם עצמו היה מואר על ידי שני מדורות מהות הולכות ודועכות. חלוק נחל מקפץ שכבה על הרצפה, עיניה הדומעות מופנות אל עבר חבריה שנפלו. נשימתה איטית וכבדה, מסורבלת על ידי דמה שלה, המציף את גרונה המשוסף. היא איננה מרגישה עוד את גופה, אך הכאב בלתי נסבל למרות הכל. מבטה עובר באיטיות בין התאומים - לדאל רנארי ולדאל רנדוס. רנדוס היה הראשון ליפול, כאשר השד המתועב פילח את גופו בתנועה אחת. רנארי היה האחרון להתנגד להם, אך האישה-שד כישפה אותו ביופיה הטמא, ושברה את רצונו. חסר אונים, הוא לא עשה דבר בעת שנישקה אותו, ההילה האיומה שלה עוטפת וחונקת את ההילה הטהורה שלו, ונעצה פיגיון בבסיס גולגלתו. מדורת המהות הכחלחלה-לבנה שלו עדיין בערה מעט, ומבטה של חלוק נחל מקפץ עבר למדורת המהות השנייה, צבעה כחרדל, שלחשה את לחישותיה האחרונות. במרכזה שכב הגוץ הקטן והרחב רעד שקט. מכשף מוכשר למדי אך חסר רחמים לחלוטין. מעליו עמד, כפסל חול גיר מתפורר לאיטו, שד-שומר אדיר. אך אפילו השד הזה, שזומן על ידי המכשף לא עזר לדמי-הדרקון הצדיקים בקרב. אילו היה לה עוד את הכוחות לכך, הייתה משנה חלוק נחל מקפץ את מבטה לזה של גועל. פרפרי הבזלת שהיו פזורים על הרצפה היו יצירתו של רעד שקט. לא היה איכפת לדם הדרקון הנאלח הזה שהיא עמדה בנתיב הטיסה של פרפרי הבזלת כאשר זימן אותם לחסל את האנתמות. אולי, אם היה קצת חושב, חלוק נחל מקפץ לא הייתה נפצעת קשה כל כך מהם והייתה מסוגלת לעזור יותר בקרב. בתת-המודע שלה היא הרגישה שהגיע לו למות. ואז מחשבותיה נדדו אל דם-הדרקון האחרונה שהייתה בקרב - פלפס שלאס. ארורה תהיה, על כך שנטשה אותם. ארורה תהיה על כך שנטשה אותה! שלאס נלחמה באומץ רב בקרב וללא ספק הוכיחה את כל ההשקעה שבית פלפס דאג לה. בת טיפוחים, דם הדרקונים חזק בעורקיה, היא נלקחה בסוף הקרב על ידי הרוח-השומרת שלה. אולי יחדיו הם היו יכולים עוד לנצח את האנתמות. חרחור נוסף של חלוק נחל מקפץ שלח גלים של כאב בגופה המשותק של דם-הדרקון. היא הרגישה את טעמו של דמה בפיה. היא רצתה לקום, היא רצתה לעשות משהו, אך גופה סרב להענות. נותרה לבדה בסוף הקרב מול שני בריות איומות וטמאות מהעידן הראשון, היא ידעה שחייה הגיעו לסופם. מה היא כבר תוכל לעשות אל מול שני אוכלי הנשמות הללו, כאשר חבורה שלמה של דמי דרקון לא הצליחה להכניעם. ארורים יהיו על שהשאירו אותה להתבוסס בדמה שלה באיטיות. וכך, לוקחת את נשימותיה מלאות הדם האחרונות, עצמה חלוק נחל מקפץ את עיניה, נושאת תפילה רחישית לדרקונים שישמרו על נשמתה, היא לא ראתה שבין הצללים המרקדים של מדורות המהות הדועכות, משהו זז. * * * החדר היה פשוט למדי אך בנוי בצורה מדוקדקת. פריט הריהוט היחיד שהיה בו היה מזבח קטן ועליו נרות ומנחות מסוגים שונים. הדבר השני היחיד שראוי היה לציין על החדר היה הבריכה הקטנה, אם אפשר לקרוא לאגן המים הרדוד הזה בריכה, במרכזו. בחוץ רעם הרעיש. ניתן היה לשמוע את טיפות הגשם מרקדות על גג הבניין. לפתע נדלקו ארבעת הלפידים בחדר. אדוות מזעריות החלו להפריע לפני המים השלווים של הבריכה. בועה אחת הופיעה במרכזה, גדלה וגדלה, עד שהגיע לגודל המסוגל להכיל אדם בוגר ואז התפקעה. במקומה, כורעת על בריכה, שיריונה שבור במספר מקומות ודם ניגר מפתחים אלה, הייתה פלפס שלאס. היא התבוננה בהשתקפותה בפני המים, שכעת נרגעו שוב. שיערה היה עדיין רטוב וגלי, מדיף ריח של חפיפה יוקרתית. פניה לחות אך מוכתמות בדם. היא הביטה בעצמה ופלטה צעקה של כאב וזעם. היא הביטה בעצמה ודבר אחד עבר בראשה - נקמה.
 

רמץ

New member
../images/Emo16.gif רנארי אורורה ../images/Emo29.gif

היקצתי בבהלה. חזיון הדמים בעיני רוחי מרפה אחיזתו אט. לו אך חלום בלהות היה זה... אך יודעת אני כי לא כן הוא. איני נבחרת הדרקונים, אך זה מכבר שולחת בי מלה הקדושה את החזיונות... ליבי נעצב על מותם של דודניי הרחוקים, רנדוס הנועז ורנארי הנאה, אך יותר מכך מתעצבת אני על אחי, דונובר. מה מרה תהה הבשורה באוזניו. תוהה אני אם יוסיף לסנגר עוד על האנת'מות לכשיוודע לו כי הם ששילחו ידם ברעיו הטובים. מה אפלים הם לילות קליברה ומה רבות הסכנות תחת הסהר הכסוף הנשקף מחלוני. אך גם עתה כמהה אני לאויר החופשי. לשאוף לקרבי את נשיפתה של מלה הקדושה. לא אוכל לנום עוד הלילה. מוטב שאקום ואבריש את שיערי.
 

Huitzilopochtli

New member
היינו פשוט מגניבים...

אז הלכנו לנשף, פייג' הכריחה אותי לבוש משהו מהודר ומטופש (טוב, האמת שזה היה ממש נוח, וממש הלם אותי. לו רק יכולתי להתלבש ככה כל הזמן, אבל לא, יש לי פאסון לשמור! אם אני אתחיל להתלבש ככה, אחרי כל הירידות שירדתי על פייג' על הצורה בה היא מתלבשת.. לא לא, אני חוזר לסחבות שלי). נשף מטופש, אנשים מטופשים, ריקודים מטופשים, דיבורים מטופשים. פייג' קורנת - זו הזירה שלה. נו, אני פשוט אעמוד פה בצד ואנסה להעביר את הזמן ב- בשם השמש הכביר, מה זה הריח המשכר הזה! יצור שמיימי בצורת אישה פסע בחינניות כובשת אל תוך העולם. הקולות, הריחות שלה, הזמן דומה שעצר מלכת, בקושי יכולתי לשמוע מבעד לדפיקות הלב ההולכות ומתגברות שלי. (זריקת Temperance כושלת, זריקת Valor מוצלחת ו-) רגלי כמעט וכשלו כשעזרתי אומץ והלכתי להציע להציע לה לרקוד, "סליחה גבירתי, May I have this dance?" (פשוט אין תחליף טוב בעברית למשפט הזה). יכולתי לשמוע אותה מחייכת, הו בשם השמש הבלתי מנוצח, לו רק יכולתי לקבל את חוש הראייה שלי לרגע אחד, לרגע אחד , הייתי מוותר על כל חושי האחרים לנצח. היא הנהנה, והתחלנו לרקוד. לא אפרט פה על הריקוד שרקדנו, כי מילים לא יעשו לו צדק, אז אני פשוט אדלג לחלק המעניין. צעקה נשמעה, אני ופייג' חזרנו בריצה לאולם הראשי, רק כדי לגלות שאגם מבליח, הזקנצ'יק שמארח את הנשף הזה, נמצא מת בכסאו. ההממ.. אולי הנשף הזה יתחיל להיות מעניין.. "אנתמות!!" נשמע קול מתוך הקהל "אנתמות!!". הקול בקע מפיו של איש גבוה לבוש שריון שחור, מתחת למסכה שעל פני היה ניתן לראות את פיו מעוקל בחיוך שבע רצון, בעודו מצביע על פייג' ועלי, "אנתמות!!". האולם קפא לפתע, כולם מביטים על פייג' ועלי. כן, אין ספק שהנשף הזה מתחיל להיות מעניין. בצרחות אימה, הקהל שבאולם נהר החוצה, סוחף עמו את האיש בשחור (עכשיו ברור שהוא מחייך בשביעות רצון) ואת יצירת-המופת-בדמות-אישה, שעכשיו משום מה הייתה מעט פחות יפה, ומשום מה גם היא הביטה בנו בחיוך זדוני, ומשום מה רק עכשיו שמתי לב שגם היא לבושה שחור ושהיא והברנש בשחור דברו כל הערב ביחד. אוי, כמה היא היתה יפה.. האולם התרוקן. רק פייג', אני, חמישה דמי-דרקון וגופה על כיסא. וככה רבותי, האולם הפך מהזירה של פייג' לזירה שלי. בואו נרקוד.
 
למעלה