כמו כולם.. (אולי טריגר. לוידעת).

DeepAngel

New member
כמו כולם.. (אולי טריגר. לוידעת).

גם אמא התייאשה ממני. יצאתי עכשיו מהשירותים, והיא אמרה, "מה את רוצה שאני אקנה לך?" -מזתומרת? "מה שתרצי, כל אוכל שתרצי אני אקנה לך" - מה?! מה את רוצה? תעזבי אותי. "ראיתי את החשבון אשראי שלך. את מוציאה המון כסף על אוכל.. תני לי לקנות לך" וואי. באמת.. תודה.
 

bbr2

New member
../images/Emo23.gif ../images/Emo23.gif ../images/Emo23.gif

את יודעת שאני אוהבת אותך נכון??
 

lital172

New member
../images/Emo201.gif

סליחה שאין לי מילים.. מותר לחבק אותך חזק??
 
../images/Emo201.gif

אני מניחה שאמא שלך אמרה את זה מתוך כוונות טובות ושהיא פשוט לא כל כך מבינה את המצב.. ..את בטיפול כלשהו? איך את בזמן האחרון?
 
הטון של הדברים ממש חשוב

קצת קשה להבין מטקסט באיזה טון נאמרו הדברים אבל נשמע שהיא אמרה את זה מתוך כוונה טובה, לא? אני מנסה לקרוא את מה שכתבת שהיא אמרה בטון "נחמד", בעדינות. זה דווקא נשמע לא רע. או שזה לא היה בטון הזה ואז כל התמונה משתנה
 

limf

New member
כמו שכתבו לך לפניי

קצת קשה להבין מהטקסט הקצר הזה למה הכוונה. זה מאוד תלוי עד כמה אמא שלך מודעת למצב שלך או לא. יכול להיות שהיא לא מודעת לה"א והיא אמרה את זה בתמימות. יכול להיות שהיא מודעת למצב שלך והיא אמרה את זה מתוך ניסיון כנה לעזור, אבל גם יכול להיות שזה נאמר בציניות. כמו שכתבתו פה לפניי אי אפשר לקרוא את האינטונציה דרך האינטרנט. בכל אופן, השאלות החשובות יותר הן: מה ענית לה בתגובה? נשמע שאמא שלך מנסה לדבר איתך, להבין ולא משנה כ"כ אם המשפט הזה נאמר בטון זה או אחר. די ברור שזה ניסיון שלה לדבר איתך. מה עשית מצידך? והשאלה היותר חשובה היא מה את עושה על מנת לטפל בה"א שלך?
 

DeepAngel

New member
מבחינתה

זה נאמר בטוב, היא כביכול באה ממקום שהיא חושבת שהיא עוזרת לי. אבל אחרי שבמשך שנתיים (מאז שהיא יודעת) היא רק מחפשת ומספרת לי על טיפולים חדשים או ממליצה לי על ספרים שיכולים לעזור לי, על כתבות, על כל דבר שקשור למחלה הזאת לשמוע ממנה כזה משפט, רק מראה שגם היא התייאשה. היא מעדיפה לקנות לי אוכל מאשר ללכת איתי ראש בראש. זתומרת, זה מה שהובן מבחינתי מהמשפט הזה.
 
אני מצטערת אבל לא כ"כ הבנתי

למה את רוצה שהיא תלחם איתך? כלומר את רוצה תשומת לב? את בעצמך כתבת שהיא ממליצה לך על כל מיני טיפולים, כתבות, ספרים וכו' כדי לעזור לך, אז למה את מחפשת איתה מלחמות? סליחה פשוט לא כ"כ הבנתי.
 

limf

New member
אבל, למה במקום

לעסוק בניחושים את לא שואלת אותה למה היא התכוונה? למה לא לפתוח איתה בדיאלוג אמיתי?
 

DeepAngel

New member
לא,

פשוט רוצה שהיא תעזוב אותי. שלא תדבר איתי על זה, שלא תנסה לעזור לי. אני מרגישה מובכת כשהיא מדברת איתי על זה, זה משפיל אותי ומרגישה יותר קטנה ממה שאני בד"כ. היא כבר יודעת שאם אני בשירותים יותר מ5 דקות זה בגלל סיבה כלשהי, אז אשמח אם היא תפסיק עם המבטים המאוכזבים. שתלמד לחיות עם זה כמו שאני למדתי לחיות עם זה.
 
רגע רגע

יש כאןכמה דברים שונים לדעתי. דבר ראשון: אם את רוצה שהיא לךא תדבר איתך על זה, פשוט תגידי לה, תדברי איתה ותגידי לה שלא עושה לך טוב לדבר על זה (אם זה באמת מה שאת רוצה). דבר שני: ללמוד לחיות עם זה? עם המחלה הזאת אי אפשר ללמוד לחיות כי אי אפשר לקרוא לזה חיים, הרי זה לא באמת חיים מה שאת עוברת עכשיו מבחינת המחלה, נכון? פשוט נראה לי שאמא שלך דואגת לך והיא לא רוצה להזיק לך אלא פשוט דואגת.
 

limf

New member
באמת למדת לחיות עם זה?

ככה את רוצה להמשיך לחיות? בוחרת להמשיך לחיות? עד מתי?
 

bbr2

New member
מה פתאום ללמוד לחיות עם זה??

אנחנו יוצאות מיזה ... בזמן הקרוב... שכחת
היא לא תלמד לחיות עם זה...ואת כדאי שתתחיל להתרגל לחיות בלי זה
מרגיש לי אידיוטי להגיב לך כאן אחרי שחפרתי לך עכשיו שעה חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ייצוררררררררררררר!
 
למעלה