כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו

מצב
הנושא נעול.
בשרון הקווים הכי עמוסים הם 29,501/502

ולדעתי אתה טועה לגבי 480
הקו עם הכי הרבה נוסעים זה קרוב לודאי 149, מכפר סבא לתל אביב הוא עמוס בעמידה לאורך כל היום, בבוקר עם כל אלה שנוסעים לתל אביב ולגלילות, ובשאר היום הו עמוס בגלל כל החיילים שעולים בגלילות ויורדים ברכבת. ואני מדבר על קו תדיר, לא על אחד הקוים האלה שיוצאים פעם בשעתיים.
בשרון הקווים הכי עמוסים הם 29,501/502
קו 149 אולי בין 10 הקווים עם הכי הרבה נוסעים אבל ממש לא ראשון.
מה גם שהתדירות שלו לא גבוהה והוא מסיים לפעול מוקדם..
 

אורי404

New member
כבר לא כל כך מוקדם

בשרון הקווים הכי עמוסים הם 29,501/502
קו 149 אולי בין 10 הקווים עם הכי הרבה נוסעים אבל ממש לא ראשון.
מה גם שהתדירות שלו לא גבוהה והוא מסיים לפעול מוקדם..
כבר לא כל כך מוקדם
הוא מסיים אחרי 21:30. הנסיעות האחרונות שלו גם מלאות ולא רק בקיץ. בקיץ לפעמים באוטובוס של 21:00 נשארים נוסעים בתחנות בדרך נמיר ובכביש 5, בגלל מספר עומדים גבוה מ-10.
פעם הייתה מחלוקת מסוימת. אני טענתי, ששעת הסיום 20:00 מוקדמת מדי ומתבקשות נסיעות מאוחרות יותר. היו כאלה, שמנגד טענו שהאוטובוס ייסע ריק ושאין צורך בנסיעות מאוחרות. כעת אפשר לראות, שלא כך המצב.
 

droriko

New member
אתה מתפרץ פה לדלת

בשרון הקווים הכי עמוסים הם 29,501/502
קו 149 אולי בין 10 הקווים עם הכי הרבה נוסעים אבל ממש לא ראשון.
מה גם שהתדירות שלו לא גבוהה והוא מסיים לפעול מוקדם..
אתה מתפרץ פה לדלת
מעולם לא אמרתי ש-149 הוא הקו עם הכי הרבה נוסעים בשרון, כן אמרתי שהוא הבינעירוני עם הכי הרבה נוסעים בשרון, וכנראה גם בארץ
 

amitk83

New member
מממ בקשה מעניינת

למישהו יש תשובה גם מידע כללי?
אם אין נתונים סטטיסטיים גם דירוג של הקוים עם הכי הרבה נוסעים לפי ידע כללי יהיה טוב.
מממ בקשה מעניינת
האמת שאני די בספק אם תוכל להוציא את זה.

אני אנסה קצת לעזור:
איזור גוש דן:
קו 51, 66 ו 82 די מלאים. בעיקר קו 51 שהוא מאד מלא וכל הזמן יש שינויים בלו"ז היציאות שלו.

חיפה:
אני יודע שקו 123 די מלא.
קו 200 מלא בשעות הלילה אבל לא בכולם.

הדרך היחידה היא לנסות להתחקות לאחר נתוני הולידציות של הרב קו. תראה אני יודע שביום יש בערך בסביבות 500000 ולידציות על קו מסוים (וזה בהערכה גסה)
 

אורי404

New member
בין הקווים העמוסים בגוש דן

מממ בקשה מעניינת
האמת שאני די בספק אם תוכל להוציא את זה.

אני אנסה קצת לעזור:
איזור גוש דן:
קו 51, 66 ו 82 די מלאים. בעיקר קו 51 שהוא מאד מלא וכל הזמן יש שינויים בלו"ז היציאות שלו.

חיפה:
אני יודע שקו 123 די מלא.
קו 200 מלא בשעות הלילה אבל לא בכולם.

הדרך היחידה היא לנסות להתחקות לאחר נתוני הולידציות של הרב קו. תראה אני יודע שביום יש בערך בסביבות 500000 ולידציות על קו מסוים (וזה בהערכה גסה)
בין הקווים העמוסים בגוש דן
לאו דווקא בסדר המחייב, אבל סביר להניח, שאלה מבין הקווים היותר מבוקשים בגוש דן:
קווי פתח תקווה-תל אביב - בין היתר 51 ו-66. לא במקרה מתוכנן קו אדום (בין אם BRT או "רכבת קלה") בקטע הזה, שדי דומה ל-51.

קווי בת ים-תל אביב: בין היתר 18, 25, 4X וקווי המזלג השונים שלהם. אמנם קו 40 לא עמוס באזור בן גוריון (רמת גן) לכיוון מסוף אוניברסיטת תל אביב. אבל קודם לכן מצב הנוסעים שונה.

בתוך תל אביב קווי המזלג של 4 כולל 4 עצמו.

גם בתוך בני ברק, כמו למשל קו 2 יש כמות נוסעים גבוהה.

קווים בהפעלת חברת "קווים" של תל אביב-בקעת אונו: 55 ו-68.
 

rockysc

New member
מה עם קויים 4 ו-5 בתל אביב?

בין הקווים העמוסים בגוש דן
לאו דווקא בסדר המחייב, אבל סביר להניח, שאלה מבין הקווים היותר מבוקשים בגוש דן:
קווי פתח תקווה-תל אביב - בין היתר 51 ו-66. לא במקרה מתוכנן קו אדום (בין אם BRT או "רכבת קלה") בקטע הזה, שדי דומה ל-51.

קווי בת ים-תל אביב: בין היתר 18, 25, 4X וקווי המזלג השונים שלהם. אמנם קו 40 לא עמוס באזור בן גוריון (רמת גן) לכיוון מסוף אוניברסיטת תל אביב. אבל קודם לכן מצב הנוסעים שונה.

בתוך תל אביב קווי המזלג של 4 כולל 4 עצמו.

גם בתוך בני ברק, כמו למשל קו 2 יש כמות נוסעים גבוהה.

קווים בהפעלת חברת "קווים" של תל אביב-בקעת אונו: 55 ו-68.
מה עם קויים 4 ו-5 בתל אביב?
הם יוצאים כל חמש דקות, הם לא לוקחים בכמות הנוסעים (לא בצפיפות) את הקווים האחרים?
 

אורי404

New member
גם לפני ה'מזלוג' הייתה לו תדירות גבוהה

הוא שאל על קוים בודדים
בכל אופן קו 4 גם לפני ש"מוזלג" לא היה מהקוים החזקים בדן
גם לפני ה'מזלוג' הייתה לו תדירות גבוהה
מה גם, שנוסף לשירות האוטובוסים, פועלות מוניות שירות.
יש להניח, שאילולא מוניות השירות בקו, כמות הנסיעות של האוטובוסים הייתה גדולה יותר.
 

droriko

New member
זה לא שייך

גם לפני ה'מזלוג' הייתה לו תדירות גבוהה
מה גם, שנוסף לשירות האוטובוסים, פועלות מוניות שירות.
יש להניח, שאילולא מוניות השירות בקו, כמות הנסיעות של האוטובוסים הייתה גדולה יותר.
זה לא שייך
גם ל-51 ו-66 יש מוניות שירות והם הרבה יותר חזקים מקו 4
 
אולי אתה תיתן את התשובה לחידה למה דן

זה לא שייך
גם ל-51 ו-66 יש מוניות שירות והם הרבה יותר חזקים מקו 4
אולי אתה תיתן את התשובה לחידה למה דן
נותנים תדירות גבוהה לקו 4 בעצמו (בלי המזלגות שלו), תדירות יותר גבוהה מ-51 ומ-66.
 

droriko

New member
אבל הוא שאל לגבי הכמות,לא העומס

מממ בקשה מעניינת
האמת שאני די בספק אם תוכל להוציא את זה.

אני אנסה קצת לעזור:
איזור גוש דן:
קו 51, 66 ו 82 די מלאים. בעיקר קו 51 שהוא מאד מלא וכל הזמן יש שינויים בלו"ז היציאות שלו.

חיפה:
אני יודע שקו 123 די מלא.
קו 200 מלא בשעות הלילה אבל לא בכולם.

הדרך היחידה היא לנסות להתחקות לאחר נתוני הולידציות של הרב קו. תראה אני יודע שביום יש בערך בסביבות 500000 ולידציות על קו מסוים (וזה בהערכה גסה)
אבל הוא שאל לגבי הכמות,לא העומס
 

נתנאל531

Well-known member
קו 480 כנראה מחזיק בכתר הבין-עירוני

למישהו יש תשובה גם מידע כללי?
אם אין נתונים סטטיסטיים גם דירוג של הקוים עם הכי הרבה נוסעים לפי ידע כללי יהיה טוב.
קו 480 כנראה מחזיק בכתר הבין-עירוני
למרות שהוא אוסף נוסעים רק בתחנה אחת (מול קווי אקספרס / מאספים שאוספים במספר תחנות), התדירות הגבוהה מאוד שלו יחד עם תפוסה גבוהה, מקנים לו כנראה את המקום הראשון במספר נוסעים יומי / שבועי / חודשי.

בתחום העירוני צריך לחפש קווים שעושים מסלול שמשרת נוסעים רבים למרחקים קצרים, כלומר נוסעים רבים מתחנה א' לתחנה ג', אחרים מתחנה ב' לתחנה ה', עוד רבים מתחנה ג' לתחנה ז' וכדומה. קו 101 החיפאי נוסע די עמוס, אך מספר התחנות שלו הינו חד-ספרתי, וכנראה שאינו הקו העמוס באיזור, אולי אפילו רחוק מאוד מזה.

בכיוון ההפוך, כמדומני שקו 100 מירושלים לחניון הנתיב המהיר הוא הקו עם מספר הנוסעים הקטן ביותר. יתכן ואפילו ישנם הפרשים משמעותיים בין מספר הנוסעים מחניון שפירים לירושלים, בהשוואה למספר הנוסעים בכיוון ההפוך.
 

droriko

New member
אני לא יודע לגבי שעות העומס

קו 480 כנראה מחזיק בכתר הבין-עירוני
למרות שהוא אוסף נוסעים רק בתחנה אחת (מול קווי אקספרס / מאספים שאוספים במספר תחנות), התדירות הגבוהה מאוד שלו יחד עם תפוסה גבוהה, מקנים לו כנראה את המקום הראשון במספר נוסעים יומי / שבועי / חודשי.

בתחום העירוני צריך לחפש קווים שעושים מסלול שמשרת נוסעים רבים למרחקים קצרים, כלומר נוסעים רבים מתחנה א' לתחנה ג', אחרים מתחנה ב' לתחנה ה', עוד רבים מתחנה ג' לתחנה ז' וכדומה. קו 101 החיפאי נוסע די עמוס, אך מספר התחנות שלו הינו חד-ספרתי, וכנראה שאינו הקו העמוס באיזור, אולי אפילו רחוק מאוד מזה.

בכיוון ההפוך, כמדומני שקו 100 מירושלים לחניון הנתיב המהיר הוא הקו עם מספר הנוסעים הקטן ביותר. יתכן ואפילו ישנם הפרשים משמעותיים בין מספר הנוסעים מחניון שפירים לירושלים, בהשוואה למספר הנוסעים בכיוון ההפוך.
אני לא יודע לגבי שעות העומס
כי לא יצא לי לנסוע בהם,אבל בשעות השפל הוא מלא רק בישיבה
 

4XTOS

New member
באזור השרון קו 29 ללא ספק

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
באזור השרון קו 29 ללא ספק
ואם היו מתגברים אותו גם היה יותר עמוס
 

אורי404

New member
אני חושב, שגם 501

באזור השרון קו 29 ללא ספק
ואם היו מתגברים אותו גם היה יותר עמוס
אני חושב, שגם 501
טוב במובן מסוים 29 ו-501 הם 'קווי מזלג'. לשניהם קטע ארוך משותף מצומת רעננה עד אזור תחנת הרכבת בהרצליה.
יש גם את 39, שהוא מן חלופה של קו 29. אבל אני לא חושב, שכמות הנוסעים בהם משתווה.

גם בקווים 567 ו-149 יש כמות נוסעים גבוהה.
 

משה343

New member
אפשר לומר שקו 370 לוקח מקום שני ? ...

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
אפשר לומר שקו 370 לוקח מקום שני ? ...
מבין הקווים הבינעירוניים בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר ?
ואם לא באיזה מקום הוא נמצא פחות או יותר בהשוואה לקווים בינעירוניים עמוסים ?
 
לדעתי קו 405 וקווי בני ברק - ירושלים 400

אפשר לומר שקו 370 לוקח מקום שני ? ...
מבין הקווים הבינעירוניים בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר ?
ואם לא באיזה מקום הוא נמצא פחות או יותר בהשוואה לקווים בינעירוניים עמוסים ?
לדעתי קו 405 וקווי בני ברק - ירושלים 400
ו-402 עמוסים יותר מקווי תל אביב - באר שבע.
אולי רק בימי א' ו-ה' קווי באר שבע עמוסים יותר בגלל חיילים וסטודנטים.
מבחינת קווים בינעירוניים עם תנועה יומיומית עמוסה, לדעתי אין מתחרים לקווי תל אביב - ירושלים ובני ברק - ירושלים. בין השאר בגלל שלירושלים אין אופציה רכבתית ראויה, וגם בגלל גודלן ומרכזיותן של הערים הללו (ירושלים ותל אביב לכלל הציבור וירושלים ובני ברק לציבור החרדי).
אי אפשר להשוות את באר שבע לירושלים.
אם לוקחים בחשבון גם קווי רכבת, אז אין ספק שתנועת הנוסעים היומית בין חיפה לתל אביב גדולה יותר מהתנועה בין באר שבע לתל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה